פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום לך וחודש טוב! אני החלטתי ונרשמתי להסבה לאקדמאים לסיעוד בבית הספר לסיעוד בצפת וברצוני לשאול אותך כמה שאלות: 1- ידוע לך משהו על מה צריך לדעת לבחינה באנגלית? 2- הם אמרו לי שהלימודים הם 4-5 ימים בשבוע מ8:15 עד 15:15 חוץ מיום אחד שהו עד 17:00 ומשך הלימודים הם שנתיים וחצי.. פה הפורום בכל מקום כתבת שלומדים כמות כזאת של ימים רק שנתיים חוץ ממאיר ששם זה שנתיים וחצי אך רק 3 ימים.. למה בצפת זה יותר? זה לא אותה תוכנית בכל מקום בארץ? 3- אני הולכת לחתום על התחייבות ל 3 שנים עבודה בבית חולים, האם אקבל את כל התנאים שמגיעים לי מבחינת שכר מהרגע הראשון או בגלל שאני חותמת על התחייבות אז הם יכולים להעביד אותי במשכורת מינימום ללא תנאים (אחות מוסמכת אקדמאית)? 4- האם ידוע לך באיזה תאריך בדיוק מתחילים הלימודים בספטמבר 2013 בצפת? (חשוב לי לדעת כדי להיערך לתחילת שנת הלימודים של הילדים)ואם יש להם חופשים בחגים כמו בבתי ספר של הילדים? המון המון תודה מראש! אני יודעת שחפרתי לך עם המון שאלות.. אבל זה רק כי אני מאוד מתרגשת כי סוף כל סוף הבנתי מה באמת אני רוצה לעשות ואיפה אוכל להיות מועילה לאנשים באמת! בברכה אניטה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:55  12/06/13
1. לא 2. התוכנית היא אותה תוכנית בכל הארץ. כל בית ספר מחלק את זה קצת אחרת. במאיר אכן לומדים שנתיים וחצי 3 ימים בשבוע. יש בתי ספר בהם המתכונת שונה. תבררי אצלם. 3. תנאיי העבודה שלך יהיו כמו כל אחות מוסמכת בתחילת דרכה. ההתחייבות עקב המילגה היא על מקום העבודה ל-3 שנים. את מקבלת משכורת כפי שמגיע לך על פי חוק. 4. תשאלי בצפת. בהצלחה!
סגור