פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
נרשמתי ללימודי אחיות הידד! לתוכנית להסבת אקדמאים באונ' ת"א. אני באה מרקע של BA כללי באונ' הפתוחה. אני מגיעה למקצוע הסיעוד דרך עניין גובר והולך בעולם הרפואה. האם בלימודי אחיות לומדים לקחת דם? אני כל הזמן שומעת שאני אצטרך "לנגב קקה ופיפי" כל החיים. האם זו הגדרה ממצה של התפקיד..? חלק כ"כ משמעותי בעבודה, שכל הזמן טורחים לציין אותו? כמו כן, רבים מתריעים מפני עבודה שהיא "בלתי אפשרית": שעות קשות, חוסר תגמול, עבודה פיסית מאמצת.. מצד שני, אני שומעת גם על אחיות ש"התמכרו" לעבודה. בקיצור - זה מאוד מבלבל. אין לי שום רקע במדעים מדויקים. יש לך מילת עצה עבורי? תודה!
מנהל פורום לימודי סיעוד | 11:17  07/05/13
בעיניי להיות אחות זו זכות ענקית. זהו המקצוע הכי טוב בעולם. מעניין, אתגרי, מספק את הנפש, מגוון, נותן אפשרויות קידום במלא תחומים ובסך הכל מאפשר משכורת סבירה בהשוואה למקצועות אחרים... ועוד. מי שחושב שאחיות מתעסקות עם פיפי וקקי אינו יודע על מה הוא מדבר. בזה עוסקות כוחות עזר בלבד! אם את מחפשת מקצוע עם נתינה והגשמה עצמית, אפשרויות קידום , גיוון וביטחון תעסוקתי - נרשמת למסלול הנכון
סגור