פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, הנני בעלת תואר ראשון בניהול, ואני עוסקת בניהול כבר 5 שנים. בעברי הייתי מדריכת חובשים קרביים בצבא, ואף עסקתי כמדריכת ע"ר במוסדות פרטיים. כיום אני מעוניינת לעשות הסבה לאחיות בבית חולים זיו בצפת. עשיתי חיפוש באינטרנט ולא מצאתי חוות דעת. 1. אשמח לקבל חוות דעת על הבית ספר. 2. דבר נוסף, לאחר ההסבה אני מקבלת סטטוס של אחות מוסמכת אך לא אקדמאית- האם נכון? ועל מנת לקבל סטטוס של אחות אקדמאית אני אוכל להשלים ללימודי תואר תוך כדי עבודה? 3. כיצד מתבצע תהליך ההתמחות? לצורך העניין אם אני מעוניינת להיות אחות חדר ניתוח, היכן עוברים את הלמידה לצורך כך? תודה רבה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:14  12/03/13
1. בית הספר מצוין! 2. אם את לומדת בהסבת אקדמאים לסיעוד התואר שלך ייחשב לך לסולם שכר ולקידום. את התואר השני תוכלי ללמוד בסיעוד לאחר השלמות. 3. קורסים על בסיסיים בנושאי התמחות שונים נלמדים בבתי ספר לסיעוד. כדי להתקבל לקורס כזה עליך להיות אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון, שנת ניסיון אחת לפחות ומבחן קבלה לקורס (מי שעבר בחינה ממשלתית לרישום בציון מעל 70 בשלוש השנים האחרונות - פטור ממבחן כניסה)השנה למשל, קורס חדר ניתוח יתקיים ברמבם, באסף הרופא ובבלינסון.
תודה! האם לאחר סיום מסלול ההסבה אני נחשבת לאחות מוסמכת בעלת תואר ראשון?
ועוד שאלה... אני יודעת שזה משתנה ומאוד תלוי אך עדיין אחות מוסמכת עם תואר ראשון, מה רמת השכר שלה? ובכלל איך עובד נושא השעות? הבנתי ששבוע עובדים חמישה ימים ושבוע לאחר מכן עובדים 4 ימים, האם נכון הדבר? והאם יש אפשרות לא לעבוד לילות\שבתות וחגים? אלא רק בקרים וערבים? תודה רבה
מנהל פורום לימודי סיעוד | 08:48  13/03/13
לשאלה הראשונה התשובה היא כן. בסיום ההסבה והצלחה במבחן את אחות מוסמכת אקדמאית (עם תואר ראשון). השאלה על שכר ושעות מאוד מורכבת כי זה תלוי איפה עובדים ומהו הביקוש מול ההיצע באותו זמן. יש מקומות בהם לא עובדים בכלל בשבתות וחגים כמו במרפאות ומכונים בקהילה. יש משרות חלקיות או משרות מלאות, יש משרות עם תמהיל שונה של משמרות. בבתי חולים למשל, משרה מלאה עובדת 156 שעות חודשיות שלפעמים זה מתחלק כפי שציינת, אבל לא בכל מקום. כאמור, זה מורכב.
רינת רבינוביץ | 21:46  02/04/13
מאיה שלום, האם את מתחילה ללמוד באפריל הקרוב?
הנאא אסלאן | 22:41  25/06/15
כן
סגור