פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, אני למדתי קורס מזכירה רפואית ומזכירה בכירה ואני מעוניינת ללמוד לימודי סיעוד לתואר ראשון ובע״ה להמשיך לתואר שני. שאלתי היא האם הקורסים שלמדתי מיותרים ולא יתנו לי יתרון בהמשך הלימודים? ואיפה הכי מומלץ לי ללמוד סיעוד באוניברסיטת ת״א או במכללה האקדמית לישראל?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 14:08  02/09/12
פטורים על בסיס לימודים קודמים ניתנים בתנאים מסויימים, בינהם שהקורס נלמד במסגרת של תואר אוניברסיטאי. אוניברסיטת תל אביב עדיפה, ללא עוררין.
האם תנאי הקבלה לתואר ראשון בסיעוד במכללה האקדמית לישראל זהים לתנאי הקבלה באוניברסיטת תל אביב?
מנהל פורום לימודי סיעוד | 07:51  09/09/12
בכל המוסדות נדרשים לתעודת בגרות מלאה (עד גיל 30) ופסיכומטרי (בכל גיל). הציונים הנדרשים משתנים מעט בין המכללה לאוניברסיטאות. הרמה גבוהה יותר באוניברסיטאות. המחיר רגיל באוניברסיטאות, פי 3 במכללות. גם אם תקבלי מהם מילגה ויהיו לך ימים לעבוד, את תעבדי כדי לשלם את שכר הלימוד. אגב, כיום כמעט בכל תוכנית לימודים בסיעוד - גם באוניברסיטאות - ניתן לקלב מילגות כך שהעובדה שהמכללה נותנת מילגות אינה יוצאת דופן. אין אנו יודעים על אחוזי ההצלחה של המכללה במבחני הרישום הממשלתי - מדד חשוב לקביעת רמתם - כי טרם הגישו סטודנטים למבחן.
סגור