פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
נעמי | 21:26  28/08/12
ערב טוב, אני בחורה צעירה בת 23, כרגע עושה פסיכומטרי לקראת הלימודים.. ברצוני להיות מיילדת- בדגש על לידות בית באופן פרטי. רציתי לדעת האם יש איזשהו מוסד לימודי בעולם שיש לו מסלול ספציפי ללידות טבעיות/לידות בית? עדיף מסלול עם תואר, אך גם ללא תואר, אולי אשקול זאת.. במידה ואין מסלול שכזה, מהו המוסד הלימודי הנחשב ביותר בעולם ללימודי מיילדות? מעבר לכך, מבחינת פרוצדורה של לימודים בחו"ל, אם אינני רוטשילד, מה הסיכוי לקבל מלגה, וממי מקבלים? המון המון תודה על העזרה, נעמי
מנהל פורום לימודי סיעוד | 09:11  29/08/12
אני יכולה לייעץ לך על לימודים בארץ. לימודים בחו"ל הם לא תחום התמחותי. אבל למה ללמוד בחו"ל אם את יכולה ללמוד בארץ?
אני אנסה להיות זהירה במילותיי.. תואר בסיעוד בארץ, הוא מעט "under-rated".. תנאי הקבלה מאוד נמוכים וכמו כן זה משתקף בחומר האנושי שמגיע ללמוד- מכאן מושפעת רמת השיעורים וכו'. מאחר ולי יש שאיפה לעבוד באופן פרטני, ולימודים בחו"ל מקנים איזשהי עדיפות על פני מי שלמד בארץ.. מכאן הרצון. חשוב לי להכניס כמה מידה של "יוקרתיות" שניתן.. אם ניתן. את יודעת להגיד לי מה המסלול הכי נחשב בארץ ללימודי סיעוד?
סופיה | 17:41  23/08/13
האם מצאת תשובה? מה החלטת?
קרינה | 14:26  11/12/13
מיילדת בית הינה מיילדת בעלת 3 שנות נסיון לפחות בבית חולים צבורי- לא מתחילים מייד מהפרטי ״והיוקרתי״... זה גם הגיוני לאור העובדה שדרוש ידע ונסיון לא מבוטל עמ לקחת על עצמך אחריות שכזו! בנוסף, היוקרתיות שאת מחפשת. אינה בהכרח בחול, זה לא שיעדיפו אותך כי באת ממקום עם שם. יש בתי ספר לסעוד מצויינים בארץ ותתפלאי, יש גם סטודנטים נהדרים, כמו שיש גם לא... בכל אופן, בלימודי על בסיסי במיילדות כבר יעשו את הסינון, ויעבירו אנשים שמבינים את המשמעות הכרוכה בלהיות מיילדת.
סגור