פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דניאל | 15:31  20/07/12
אם אפשר לעשות לי קצת סדר בראש, אני בת 30 וקצת חולמת להיות מיילדת מאז ומתמיד, אני מבינה שאני צריכה ללמוד קודם אחות מוסמכת ואז גם לעבוד לפחות שנה כאחות עד שאוכל ללכת לקורס מיילדות, אני קוראת באינטרנט על כל מיני מסלולים, מקוצר שנתיים וחצי זה תעודת אחות מוסמכת אבל ללא תואר אקדמאי? כדי להיות מיילדת אני צריכה לעשות תואר בסיעוד וזה גם מקנה לי אוטומטית תעודת אחות מוסמכת? תודה
מילי | 19:21  20/07/12
לימודי תעודה- קוצרו לשנתיים. לימודי תואר בסיעוד- בסיום התואר מקבלים תואר ראשון בסיעוד ועוברים מבחן ממשלתי ומקבלים תעודת אחות מוסמכת. לימודים עם תואר זה מסלול יותר מומלץ, כי דרכו תוכלי להתקדם יותר מהר לתפקידים בכירים. יש מקומות שמעדיפים גם אחיות עם תואר. אחרי זה צוברים נסיון שנה ומנסים דרך העבודה לצאת לקורס על בסיסי של מיילדות או משלמים כסף על הקורס באופן עצמאי. זה אומנם נשמע מפתה לסיים תעודה תוך שנתיים ולהתחיל לעבוד אבל לדעתי שווה לתת עוד שנתיים לסיים גם תואר ראשון ולצאת לשוק ברמה גבוהה יותר, עם נתוני פתיחה מרשימים.
סגור