פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אהלן! התקבלתי ללימודי תואר בסיעוד באונ' העברית בשלוחה של קפלן ויש לי כמה שאלות.. 1. הבנתי שתכנית הלימודים דיי בנויה והאפשרויות לבחירה קורסים שלי היא רק מבחינת שעות, אבל עדיין לא קיבלתי כלום מהאונ' חוץ מתשלום מקדמה. האם מישהו יכול לפרט קצת יותר על האפשרויות בחירה של הקורסים? מה עדיף? ומתי בכלל זה אמור לקרות? 2. הבנתי שעליי להגיע לרמת פטור באנגלית בשנה הראשנה ויש לי 2 קורסים עד לפטור. אני מניחה שיצא לי לעשות קורס בכל סמסטר. בנוסף הבנתי שהלימודים הם 5 ימים בשבוע עד השעה 3 בערך. האם מישהו יודע בנוגע לקורסים של האנגלית, אם הם רק בימי שישי או שאפשר לשלב אותם במהלך השבוע בשעות הערב? 3. שמעתי איפשהו שיש מלגה שממומנת ע"י משרד האוצר של מימון 50%, לא מצאתי על זה כלום באינטרנט ולא הבנתי אם זה רק על השנה השנייה או החל מהשנייה והלאה, וכמו כן- במה זה מותנה? תודה רבה מראש :)
שאלה נוספת: קראתי כאן בפורום שחלק מהקורסים יהיו קשים עבור אלו שנתקלים בהם בפעם הראשונה מאחר והמרצים יוצאים מנקודת הנחה שהתלמידים עשו מכינה\ למדו זאת בתיכון (לדוגמא כימיה), רציתי לדעת באילו קורסים יכולה להיות הבעיה הזו והאם ישנה דרך ללמוד קצת לפני בצורה עצמאית? אם כן- איך? :)
היי רחלי, אני מתחיל שנה ד' בקפלן. תוכנית הלימודים לאורך כל התואר אינה ניתנת לשינוי, המערכת שעות בנוייה מראש ואת צריכה רק לאשר אותה. יש תרגילים בודדים בשנה א' איתם ניתן לשחק אבל זה לא הבדל משמעותי. את חייבת לקחת את כל הקורסים המוצעים לך, אחרת לא תעברי שנה. את חייבת להגיע לרמת פטור עד השנה השנייה, הלימודים אם זיכרוני לא מטעה אותי הם אפילו עד השעה 6 במידה ויש לך אנגלית. חלוקת הימים: שנה א': 3ימים בירושלים יומיים בקפלן. שנה ב' יומיים בירושלים, 3ימים בקפלן ובסמסטר ב יש רק יום אחד בירושלים. שנה ג' ו ד'- קפלן. ראוי לציין שבמהלך הלימודים של קפלן יש הרבה חופשים וימים ללא לימודים במהלך הסמסטר (עקב התנסויות, סיום קורסים וכו..). תכנון הזמן שלך הוא מרכיב מאוד חשוב שילווה אותך במהלך ה 4 שנים. אם יש לך עוד שאלות אשמח לעזור לך: nirsheetrit@hotmail.com בהצלחה, ניר
שלחתי. תודה :)
סגור