פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ענבל | 14:18  07/07/12
לאחרונה התחלטי להתעניין על לימודי סיעוד.. אבל אינני בטוחה שאני מכירה את המקצוע כמו שצריך ואיני יודעת אם זהו הדבר שמתאים לי.. אני נורא מתעניינת באנטומיה של הגוף- אם הייתי טיפה יותר חכמה הייתה בכייף הולכת ללמוד רפואה P: רוב השמועות על סיעוד אינן טובות ואאשמח לדעת אחת ולתמיד מה באמת תפקידה של האחות.. האם העיסוק הוא רק ב"עבודה השחורה" או שיש מעבר? האם יש אפשרויות קידום?..
מילי | 10:18  09/07/12
לימודי הסיעוד בארץ הם לא קלים כמו שנדמה אולי לאנשים. יש עומס רב למרות שהלימודים נפרשים על גבי 4 שנים. המקצועות לא קלים, בעצם לומדים נושאים רפואיים במתכונת קצת יותר מצומצמת עם הדגשים לסיעוד. השאלה היא מה הן השמועות על תפקיד האחות. כל אחד שומע שמועה אחרת. יש עיסוק גם בעבודה שחורה ויש גם עיסוק בניירת ויש גם עיסוק עם בני אדם ותקשורת. זה מקצוע נורא מגוון עם המון תחומים שאפשר לעבוד בהם. בטח שאפשר להתקדם, כל הזמן משדרגים את הידע, לוקחים קורסים, ימי עיון, מי שרוצה עושה תואר שני, ד"ר. לגבי העבודה השחורה, בהתנסות רוב הסיכויים שנתקלים בזה. בעבודה כשתחליטי איפה לעבוד, בקהילה יש פחות עבודה שחורה, הרבה יותר מקום לראש גדול ובאופן כללי עבודה יותר נעימה. במחלקות ובמיוחד בפנמיות וכירוגיות העבודה לא קלה וכוללת דברים שאינם מקצועיים ובכל זאת עושים אותם מפאת חוסר כוח אדם.
סגור