פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
| 06:12  13/06/12
שלום לך! אני כרגע נמצאת בהתלבטות קשה מאוד. בן זוגי גר בארה"ב ועברתי לגור איתו, אני מעוניינת להתחיל לימודי סיעוד כבר עשיתי פסיכומטרי בארץ. זה מאוד רציני בנינו והוא מעוניין שאני אשאר ואלמד פה בחו"ל. העניין הוא שאני לא יודעת באמת איפה עדיף לי ללמוד, בארץ או בארה"ב? מבחינת זמן (אורך תקופת הלימודים), ורמת הקושי. אני יודעת שבארץ זמן הלימודים לתואר ראשון+ תעודת אחות מוסמכת זה 4 שנים. התהליך פה הוא שונה, תואר ראשון 4 שנים- שהשנתיים הראשונים זה לימודים כללים ורק בשנה השלישית מתחילים ללמוד את המקצוע הרצוי. ואני לא יודעת אם אקבל גם את תואר ההסמכה בתום ארבעת השנים. אשמח לקבלת ייעוץ, תודה.
מנהל פורום לימודי סיעוד | 11:05  14/06/12
אם תלמדי בחו"ל ותקבלי תואר והסמכה, כשתגיעי לארץ יהיה עליך לעבור הליכים של הכרה ובמקרה שיכירו לך בלימודים יהיה עליך לעבור בחינת הסמכה בארץ. אותו תהליך פחות או יותר אם תלמדי בארץ ותרצי לעבוד בארה"ב. אם תלמדי תוכנית חלקית, אין הכרה בשום דבר ממה שלמדת, אפילו אם למדת את הרוב. נראה לי שכדאי לך ללמוד איפה שאת מתכננת לחיות את חייך. ואם זה משתנה...עוברים ועושים מבחנים. מה שבטוח שלא משנה איפה תלמדי - עליך לסיים את הלימודים באותו מקום.
סגור