פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אשמח אם תוכלי להגיד לי - מה ההבדל בסופו של דבר, בעבודה, בין אחות בעלת תואר ראשון בסיעוד לבין אחות מוסמכת שעברה הסבת אקדמאים? ואולי את יודעת, מה הם אחוזי ההצלחה במבחן הממשלתי של הלומדים בהלל יפה? התחלתי ללמוד פה ואני מאוד לא מרוצה בינתיים.... תודה!
ליליאנה ליליאנה | 19:35  24/04/12
אין הבדל בעבודה. על אחוזי הצלחה בהלל יפה, תשאלי אותם, אני בטוחה שישמחו להגיד לך, אני לא יודעת. עצה חמה: חכי קצת, הלימודים התחילו לפני שבוע, תני לעצמך ולמקום צ'אנס. עשרות בשנים בית הספר בהלל יפה מכשיר אחיות מוסמכות מצויינות. הם יודעים את העבודה. צריך לתת זמן להסתגלות והכרה מעמיקה יותר. בהצלחה!
תודה על התשובה! באותו עניין - את ההשלמה לפני תואר שני, אם ארצה, איפה אוכל לעשות? שמעתי שאולי זה אפשרי רק במכללה ברמת גן,זה נכון?? שוב תודה לך - תמיד אדיבה ועניינית :)
ליליאנה ליליאנה | 10:00  10/05/12
תודה. את ההשלמה לתואר שני בסיעוד ניתן לעשות בכל אוניברסיטה או מכללה בהם יש חוג לסיעוד לתואר שני (אוניברסיטת תל אביב, בן גוריון, חיפה ועוד). תדרשי כמובן להשלמות. בהצלחה!
אין הבדל בעבודה במחלקה , אבל, אם תרצי להתקדם תתקלי בתקרה שקופה - מה שאף אחד לא יגיד במפורש - במכרזים לתפקידים , תמיד תהיה עדיפות לבעלי תואר בסיעוד . אגב מנהלת בית החולים רמבם לא מסתירה כלל את ההדפה שלה לאחיות עם תואר בסיעוד!! לקבלה לעבודה . אבל כמובן שהכול עיניין של היצע וביקוש
שלום! ראיתי שאת מרוצה מהלימודים בהלל יפה - אשמח לשמוע עוד על היחס, השעות, הדרישות, וכו', אני אמא לילדים צעירים ומתלבטת בין הלל יפה לבין צפת. תודה מיכל
סגור