פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני גרה בדרום ובית הספר היחיד שמלמד ללמודי תעודה לאחיות מוסמכותזה באשקלון. האם כדאי ללמוד שם והאם זה בית ספר נחשב וטוב ללמודי סיעוד?
ליליאנה ליליאנה | 14:46  18/04/12
לגמרי כן!
אני ממליצה לך לבחון לימודים לתואר ראשון בסיעוד שמשלבים תעודת הסמכה ותואר ראשון זה יותר מבוקש היום
ליליאנה ליליאנה | 10:50  19/04/12
זה לא נכון בשום פנים ואופן. יש להבדיל בין הדברים. נכון הוא שיותר טוב ללמוד משולב תעודה ותואר, אבל גם ללמוד לתעודה ולהשלים לתואר היא אופציה מצויינת. אחזור, אדגיש ואומר שבקבלה לעבודה אין שום סוג של עדיפות לבעלי תואר, ואפילו ניתן להגיד שיש עדיפות קלה לבעלי דיפלומה.
להגיד את זה זה לשקר. אפילו ההגיון הבריא אומר שאם יש מולך אדם שסיים תואר ראשון ותעודת אחות מוסמכת לעומת מישהו שסיים בלי תואר בוודאי שתיקח את זה עם התואר. יש מקומות כמו קופ"ח שזו אחת מהדרישות וממש לא קל להתקבל רק עם תעודה. יש מקומות שמציבים תנאי בזמן העבודה להשלים את התואר. אז כן- תואר בימינו דרוש. האם הוא בסופו של דבר עושה הבדל מבחינת העבודה? לא..
ליליאנה ליליאנה | 19:46  24/04/12
אני מסכימה איתך שיש עדיפות ללימודי תואר וכך גם כתבתי. אבל יש אנשים שלא יכולים ברגע נתון ללמוד לימודים לתואר, ועבורם הדרך של לימודי דיפלומה מצויינת. איני יודעת מהיכן יש לך את המידע כביכול על תנאי קבלה לכללית. אני יכולה להגיד לך שהמידע שבידי שונה. אני לא חושבת ולבטח לא אאשים אותך בשקר. כשאת מדברת על הגיון בריא את מעלה חלק מהטיעונים, אבל יש גם למערכת שיקולים נוספים שאולי אינך מכירה. כל מי שאינה יכולה ללמוד לימודים אקדמיים כרגע, אני ממליצה בחום על לימודי דיפלומה, ולאחר מכן, תוך כדי עבודה כאחות מוסמכת, תלמד יום-יום וחצי בשבוע עד להשלמת התואר הראשון. אני חוזרת ומדגישה שהשיקולים לקבלה לעבודה מרובים, יש היום חוסר מאוד גדול באחיות וכולן מתקבלות בשמחה גדולה.
סגור