פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אח לעתיד | 20:59  27/02/12
שלום רב, באוקטובר הקרוב אתחיל את שנתי הראשונה בתואר ראשון בסיעוד.בן 21 משוחרר מצה״ל, שירתתי כחובש קרבי בגבעתי. אני מאוד נעול על המקצוע והאמת שאני מעוניין להיות אח חדר ניתוח. הבנץי ששכר הבסיס של אחיות נמוך מאוד, אך הבונוסים (??) יכולים להכפיל אותו. הייתי רוצה לדעת איך משתכרים במקצוע כשעובדים 100% משרה בבי״ח. וכמובן, האם ניתן לחיות בכבוד כאח בבי״ח? או שאחיה מהיד אל הפה?
ליליאנה ליליאנה | 11:24  28/02/12
בתחילת הדרך, העבודה במשמרות מאוד מוסיפה למשכורת. איני יכולה לנקוב במספר כי זה תלוי בכמה משמרות עושים ואיזה משמרות.בחדר ניתוח מקבלים גם תוספות ייחודיות. בכל מקרה ההתחלה היא נמוכה - כמו ברוב המקצועות - ובהמשך צוברים וותק, השתלמויות ותפקידים המשפרים את ההכנסה.בכל מקרה - במשרה מלאה עם משמרות לא יהיה לך פחות מ7.500-8.000 לחודש נטו. שני נושאים לשים לב אליהם: א. משרה מלאה בבית החולים היא 36 שעות שבועיות - כך שאם רוצים להתפרנס יותר - אפשר גם לעבוד יותר. ב. יש במקצוע ביטחון תעסוקתי - כלומר, ברגע שקיבלת קביעות, תמיד תהיה לך עבודה ולא תהיה חרד על הפרנסה.
אח לעתיד | 13:10  28/02/12
תודה רבה על התשובה המהירה והמפורטת! שבוע טוב :)
סגור