פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אהובה | 12:31  15/02/12
שלום הנני בת 45 ,בעלת תואר BA בביולוגיה,מעוניינת לעשות הסבה לסיעוד לאקדמאים ואח"כ מיילדות.הבנתי שתנתן לי עדיפות אם אשלח לקורס מיילדות ע"י המלצת בי"ח.אני בלחץ של זמן (בגלל הגיל).-היכן הכי נכון יהיה לעשות את השנת נסיון?(על מנת לקבל המלצה? והאם גילי ה"מופלג" יכול להוות מכשול לקבלה לקורס מיילדות? שאלה נוספת:הלימודים האקדמאיים ניתנים במימון של 80%אם אני מתחייבת לעבודה של 4 שנים בבי"ח ממשלתי.האם ניתן לעשות קורס מיילדות במשך תקופת העבודה שהתחייבתי?והאם עבודה בחדר לידה גם כלולה בקטגוריה של ה4 שנות התנסות?תודה
ליליאנה ליליאנה | 08:50  20/02/12
המילגה בגובה 80% משכר הלימוד ניתנת על לימודי התעודה של אחות מוסמכת לבעלי תואר אקדמי מוכר. כפי שכתבת, תמורת המימון הנ"ל - חותמים התחחיבות לעבוד 4 שנים כאחות מוסמכת במערכת הבריאות הציבורית. אי אפשר לנבא האם יתנו לך לצאת לקורס מיילדות מטעם המוסד בו תעבדי. יש הרבה מיילדות ומצד שני הרבה מועמדות לקורס. יחד עם זאת, את יכולה גם לצאת לקורס מטעמך כשתהיה לך תעודה של אחות מוסמכת ושנת ניסיון בעבודה. הקורס הוא בממוצע יומיים בשבוע. אין לי תשובה חד משמעית לגבי מה קורה עם ההתחייבות במקרה שתלמדי, יש להניח שאם את לא עובדת במשרה מלאה, ההתחייבות תהיה ארוכה יותר מ4 שנים.
תודה ליליאנה על תשובתך.האם אפשר לקבל את המימון של 80% משכר לימוד ובמידה שבהמשך (לאחר שנת העבודה ) אתקבל בע"ה למיילדות -האם ניתן להחזיר את המימון ולבטל ההתחייבות?
סגור