פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אורית | 23:10  30/10/11
שלום, אני אחות מוסמכת שרוצה לעשות תואר ראשון שיחשב לי לצורך שכר וקורס בסיסי, השאלה היא עם יש תוארים נוספים חוץ מסיעוד ומנהל הבריאות שנחשבים, אני לומדת כרגע באוניברסיטה פתוחה קורסים בפסיכולוגיה. תודה
ליליאנה ליליאנה | 09:41  06/11/11
כדי שהתואר הראשון יוכר לך לצורך שיבוץ בסולם שכר אקדמי - עליו להיות תואר ראשון בסיעוד או בניהול מערכות בריאות. שום תואר אחר לא יוכר אלא לכאלה שלומדים בתוכניות של הסבת אקדמאים לסיעוד.
אורית | 14:52  07/11/11
תודה רבה ליליאנה, האם את יכולה להמליץ איפו עדיף לעשות השלמה לתואר בסיעוד ללא פחיכומטרי, אני בת 48 וגרה בחיפה, חבל שאין לנו לאחיות יותר אופציות לתואר, גם תוארים כמו פסיכולוגיה ,מדעי התנהגות והרבה אחרים היו יכולים לתרום הרבה בעבודה מעשית.
ליליאנה ליליאנה | 11:39  08/11/11
נכון מה שאת אומרת, אבל מצד שני השאיפה שאחיות ילמדו סיעוד היא שאיפה נכונה וזה חלק מתהליך הפרופסיונליזציה שהמקצוע עובר. הרי זה לא מתקבל על הדעת שרופאים ילמדו משהו שהוא לא רפואה או עורכי דין ילמדו משהו אחר. פסיכולוגיה זה חשוב, זה צריך להיות חלק מהתואר בסיעוד וזה אכן כך, אבל לימודים ככ מעמיקים בפסיכולוגיה יש להשאיר לפסיכולוגים. עלינו כאחיות ללמוד סיעוד, להתמחות בתחום הייחודי לנו, להעמיק ולחקור. לשאלתך הספציפית, איני בטוחה להגיד לך איפה מקבלים ללא פסיכומטרי. נראה לי שתנסי במכללה לישראל. בהצלחה!
אפשר להשלים תואר ללא פסיכומטרי מעל גיל 40 באניברסיטת תל אביב
תודה
סגור