פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום רב. אני שוקלת להתחיל ללמוד במסלול להסבת אקדמאים. וכרגע אני עדיין "שוקלת" בגלל מס' דברים שלא ממש ברורים לי: 1. לפי מה שהבנתי הלימודים הם כ-4 ימים בשבוע. איך ניתן לעבוד תוך כדי? אני אמא ל-2 ילדים ואחה"צ אני מוכרחה להיות איתם (בעלי חוזר מאוחר). איך אפשר להתפרנס כך? האם יש אפשרות לעבוד כבר בתקופת הלימודים בביה"ח שבו אלמד? 2. בהמשך לעניין האמהות- האם יש מסלול לימודים לאמהות שהוא גם הסבה? 3. איך הולך כל עניין המשמרות של האחיות? אני אולי אשמע מפונקת אבל אני לא ממש רואה את עצמי עושה משמרות בשבת ובחגים (בגלל שהילדים שלי קטנים ואני שומרת שבת ולא מעוניינת שבעלי יהיה איתם לבד כל השבת/חג). האם יש "חיה" שכזו? יש אפשרות לעשות משמרות רק באמצע השבוע (נניח 3 משמרות, גם לילה רלוונטי)? יש בתי חולים שמקבלים אחות עם תנאים שכאלה? 4. מהו השכר לאחות בתחילת דרכה (ללא וותק אך בעלת תואר ראשון)?נניח ועושים 3-4 משמרות בשבוע ללא שבתות וחגים. סליחה על כל השאלות אבל אלו דברים שחשובים לי כדי להיערך לאופציה של לימודים. תודה על הכל.
ליליאנה ליליאנה | 09:14  11/10/11
1. יש אנשים שמצליחים לעבוד ויש שלא. יש שמשתלבים בעבודה ביבת החולים ויש שלא.תלוי איפה נרשמת. 2. אם תלמדי במסלול אמהות - התואר הראשון לא יוכר לך בהמשך לסולם שכר וקידום. 3.אחיות יכולות לעבוד במשרות חלקיות וכך לגדל את הילדים בנחת וכמובן שעבודה במשמרות חוסכת הרבה פעמים את הצורך המטפלות. יש התחשבות בנשים דתיות בהקשר של שבת וחג. 4. זה תלוי בסוג המשרה באחוז המשרהובמקום העבודה. נכון, זה לא קל, אבל זה אפשרי באמת, מאות לומדים בתוכניות האלה, אבל זה מצריך מאמץ. בתמורה, אחרי שנתיים וחצי - יש לך מקצוע נהדר לכל החיים.
שלום אני לומדת בתכנית הסבה באיכילוב שנפתחה השנה והותאמה לסטודנטים שעובדים תוך כדי הלימודים. אנחנו לומדים 3 ימים בשבוע: יום אחד אחה"צ, אחד מלא ויום שישי עד הצהריים. כמובן שזה מאריך את תכנית הלימודים בשנה. אינני יודעת אם ייפתחו תכניות כאלו בעתיד שוב אבל אצלנו כולם משלבים עבודה תוך כדי. רק שתדעי :)
סגור