פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לירון | 12:35  05/10/11
שלום, שמי לירון ואני מתעניינת בלימדי סיעוד. אני מאוד אוהבת לעזור ולתת לאחרים ורוצה מאוד ללמוד את המקצוע הזה, אבל אני מאוד מתלבטת האם הוא יתאים לי היות ואני די נרתעת מזריקות, מחטים וכ'ו. השאלה שלי היא האם זהו חלק בלתי נפרד מהעבודה כאחות מוסמכת או לא? האם עבודה עם ילדים, תינוקות או אחות מיילדת כוללת גם היא התעסקות במחטים, זריקות וכ'ו? אשמח מאוד לייעוץ והכוונה בנושא.! תודה רבה וגמר חתימה טובה!
מילי | 09:02  07/10/11
בגדול התשובה היא כן, לרוב תצטרכי לתת זריקות או לעשות בדיקות דם, גם אם מדובר בנשים, ילדים ותינוקות. עם זאת יש תפקידים של אחיות שזה לא נדרש מהם כאלו שעובדות במוקד אחיות, או אחיות שאחראיות על מחוז מסויים ומקשרות מטופלים בין כל מיני ארגונים, צד יותר ניהולי לוגיסטי. אבל האחות ה"קלאסית" עושה את כל הפעולות החודרניות בעיקר בקהילה (חיסונים לתינוקות וילדים) בקופות החולים וגם בבתי חולים.
ליליאנה ליליאנה | 09:23  07/10/11
זה נכון מה שמילי כתבה. אני רוצה להוסיף לך שמה שנראה לך היום מפחיד ומאיים, מתרגלים ורואים שזה לא נורא ושאין ממה לפחד. זה הופך לשיגרה, לפעולה מקצועית והרגש כלפי זה משתנה. בדוק. רוב הסטודנטים לסיעוד מפחדים בהתחלה מהנושאים האלה ולאט לאט מתרגלים.
המון תודה על התשובה! אז אם הבנתי נכון - אם זה הדבר היחידי ממנו אני חוששת לבחור את המקצוע הזה, אני יכולה להיות רגועה? זה באמת משהו שניתן לתגבר עליו? שוב תודה רבה :)
סגור