פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
לירון | 12:10  08/09/11
שלום רב, אני בעלת תואר ראשון במשפטים + הסמכה כעו"ד, הריני מתכננת להתחיל ללמוד השנה בלניאדו אחות מוסמכת.- אין ברשותם מסלול להסבה הלימודים ינם כרגיל שנתיים וחצי. האם זה נכון מאחר והנני בעלת תואר ראשון כי אינני צריכה להמשיך להשלים לתואר בסיעוד ע"מ ללמוד קורסים על בסיסיים?
ליליאנה ליליאנה | 12:42  08/09/11
אם את לומדת במסגרת הרגילה ולא בהסבת אקדמאים - התואר הראשון שלך לא ייחשב לצורכי שכר, קידום או לימודי המשך. אני ממליצה לך בחום להצטרף להסבת אקדמאים לסיעוד. יש מילגה בגובה 80% משכר הלימוד. זה כדאי לך בכל מקרה.
אני לא מבינה מה ההבדל? האם מקבלים בסוף תעודה שונה? אני מעדיפה ללמוד בלניאדו בגלל הרבה סיבות אישיות, האם יש אפשרות לקבל את התעודה של הסבת אקדמאים?
ליליאנה ליליאנה | 16:44  09/09/11
מקבלים את אותה התעודה, רק המסלול הוא שונה. תבחרי את מה שנכון לך, רק מסרתי לך מספר פרטים כדי שתוכלי לקבל את ההחלטה הכי טובה בשבילך. בהצלחה!
תודה על התשובה ועוד שאלה: בכל זאת לא הבנתי, אם התעודה אותה תעודה כיצה זה משנה אם בקו"ח רשום כי אני בעלת תואר ותעודת אחות מוסמכת או כי הלכתי למסלול של הסבת אקדמאים? היכן ההבדל? עניין נוסף, אשמח אם תוכלי להגיד לי בשכר מה ההבדל בין בוגרת סיעוד עם תעודה לבין תעודת אחות מוסמכת +תואר
סגור