פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אינה | 17:14  01/09/11
הי יש לי כמה שדאלות בקשר להסבת אקדמאים 1. האם יש תוכנית מקוצרת הכוללת גם תואר ראשון בסיעוד (יש לי תואר ראשון בביולוגיה) להסבה אקדמאית. 2. האם יש משמעות לתואר ראשון בסיעוד + אחות מוסמכת לעומת רק אחות מוסמכת, מבחינת קבלה לעבודה תנאים אפשרויות תעסוקה/ קידום וכו' 3. מה הסיכויים למצוא עבודה בבתי חולים לאחר הסבה אקדמאית, מצד אחד הבנתי שיש מחסור תמידי באחיות מצד שני לא מצאתי אף מודעת דרושים בבתי חולים בצפון ולא במערכת מכרזים של משרד הבריאות. 4. לא הבנתי מה ההבדל/יתרון בתוכנית הסבה אקדמאית לעומת סתם תוכנית לאחות מוסמכת ללא תואר בסיעוד.
ליליאנה ליליאנה | 13:48  07/09/11
1. הסבת אקדמאים לומדים שנתיים וחצי בכל תוכניות ההכשרה בארץ. 2. חשוב להשיג תואר ראשון לפחות, גם בשביל השכר, גם לקידום וגם להמשך הלימודים. 3. הסיכוי למצוא עבודה גבוה ביותר. אחיות לא מוצאות עבודה בדרכים שאת מציינת וזו הסיבה שאת לא רואה מודעות דרושים. יש מלא עבודה גם בבתי חולים וגם בקהילה. 4. היתרון טמון בכך שכשאת לומדת בהסבת אקדמאים, התואר הראשון שלך ייחשב לך לצורך שכר, לימודים על בסיסיים וקידום. אם תלמדי בתוכנית רגילה ללא תואר, אפילו יש לך תואר בנושא אחר, הוא לא ייחשב לך.
קיימת מכללה ברמת גן שמציע תוכנית הסבה לתואר ראשון בסיעוד + תעודת הסמכה. התכנית נמשכת 3 שנים ובסיומם את מקבלת תואר ראשון בסיעוד + תעודת אחות מוסמכת (במידה ותעברי את המבחן הממשלתי של משרד הבריאות) שווה לבדוק
ליליאנה ליליאנה | 20:20  13/09/11
המכללה ברמת גן עולה כ- 30 אלף שקל בשנה, לעומת האוניברסיטאות או המכללותץ האחרות בהן שכר הלימוד הוא רגיל.
ליליאנה ליליאנה | 20:31  13/09/11
בנוסף, להדגיש שבמכללה ברמת גן לא קיימת התוכנית להסבת אקדמאים שזו תוןכנית שניתן לקבל 80% משכר הלימוד כמילגה.
סגור