פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ליאת | 15:43  01/09/11
1)במכללת עמק יזרעאל לימודי הסיעוד נחשבים ל B.S.N (לימודי תעודה ותואר ראשון)? או שרק תעודה? 2)אותה השאלה לגבי מכללת רופין וגם מהם תנאי הקבלה ושכר הלימוד לחוג לסיעוד ברופין? והאם הרמה שם טובה? 3)האם בוגרים של מכללת עמק יזרעאל ומכללת רופין לא סובלים מנחיתות מול מועמדים לעבודה מהאוניברסיטות בארץ ובחו"ל(בעיקר ארה"ב)? אשמח אם תענו לי תודה:)
ליליאנה ליליאנה | 13:42  07/09/11
לגבי תנאיי קבלה - עליך לברר במוסד עצמו. ברופין עוד לא פתחו את השנה הראשונה שלהם, אולי זה יקרה השנה, כך שאיני יודעת להגיד לך עדין מהי הרמה, אבל אני מאמינה שהיא תהיה טובה . בעמק יש מכללה מצויינת. כמובן שתמיד - כמו בכל מקצוע אחר - הלימודים באוניברסיטה נחשבים ליוקרתיים יותר, אבל אין הבדלים בקבלה לעבודה. איני יודעת מה קורה בחול.
ליליאנה ליליאנה | 19:44  13/09/11
BSN זהו תואר ראשון בסיעוד. תואר ראשון המוכר על ידי המל"ג ()המועצה להשכלה גבוהה). זהו התואר שיש בעמק וגם ברופין. התארים שווים לכל דבר ומתקבלים כשווים לקבלה לעבודה. אין מה לדאוג בנושא. שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי רגיל. תנאיי קבלה תבררי אצלם, בגדוך נדרשים תעודת בגרות מלאה ופסיכומטרי.
סגור