פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
החלום שלי מקטנות היה להיות אחות מוסמכת.עשיתי פסיכומטרי אך לצערי לא קיבלתי ציון מספיק ע"מ להתקבל ללימודים.המצב הכלכלי מונע ממני את האפשרות לעשות עוד פעם פסיכומטרי, להפסיד חודשי עבודה, לשלם המון כסף לקורס(הרי זה כבר נהיה בית חרושת לכסף..) לכן, החלטתי להתחיל ללמוד תחום שעניין אותי לא פחות והוא חינוך.זהו תחום ששנים אני מתעסקת בו אם זה בהתנדבויות ואף בעבודה יומיומית.בכלל ילדים זהו תחום שאני מאוד אוהבת.גם כאחות חלומי לקשר את העבודה עם ילדים. אני מתחילה את התואר בחינוך באוקטובר הקרוב ומסיימת אותו בעוד כשלוש שנים.המטרה שלי היא לעשות הסבה לאחות מוסמכת עם סיום התואר.השאלה היא מה הפרוצדורה?האם יש ציון ממוצע שצריך לקבל בתואר הראשון כדי להתקבל להסבה האקדמית? איפה מתקיימים לימודי ההסבה לאחיות? כמה שנים? האם יש הבדלים בשכר ובתנאים לאחיות מוסמכות בלי הסבה? תודה מראש..
ליליאנה ליליאנה | 11:04  17/08/11
דרישות הרישום כוללים בין היתר תואר ראשון מוכר על ידי המל"ג. לא משנה מהו ממוצע הציונים. לימודי ההסבה לסיעוד מתקיימים במבחר בתי ספר לסיעוד בארץ - כגון מאיר בכפר סבא, קפלן ברחובות, דינה בבלינסון ועוד. למידע נוסף תיכנסי לאתר מנהל הסיעוד במשרד הבריאות. אין הבדל במשכורת בין אחיות שלמדו בהסבה לבין אחיות עם אותם נתונים שלמדו מסגרת שונה. בהצלחה!
סגור