פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
סטודנטית | 13:23  28/02/11
שלום, אני אמורה להתחיל לימודי הסבה אקדמאים בתל אביב. אני מתלבטת מאוד האם לקחת מעונות בתל אביב, או לעשות נסיעות יומיות מבאר שבע. העניין הוא שאני מאוד לא רוצה לגור במעונות ומבחינת הנסיעה מבאר שבע אז מדובר בנסיעה של כשעה וחצי לתל אביב. האם לדעתך אפשר להצליח כך בלימודי סיעוד? אני שואלת מכיוון שאני יודעת שצפויות בתכנית הלימודים התמחויות קליניות וגם מדובר בנוחות קבועה בלימודים והתכנית עצמה היא אינטנסיבית. אני מרגישה שאני יכולה לעמוד בזה אך שמעתי מכל מיני אנשים שזה מאוד מאוד קשה ולכן ההתלבטות. אולי ידוע לך אם יש סטדנטים רבים שעושים כך?
ליליאנה ליליאנה | 13:46  28/02/11
יש ביקוש רב לתוכנית הסבת אקדמאים, הרבה תוכניות לימוד שנפתחו בהרבה מוסדות הכשרה לסיעוד. תוכנית מוצלחת מאוד!
סטודנטית | 15:09  28/02/11
ליליאנה, יכול להיות שענית בטעות לשאלה אחרת? שאלתי הייתה בקשה לעצה האם נסיעות יומיות מבאר שבע לתל אביב עלולות לפגום בהצלחתי בתכנית ההסבה, כלומר האם זה בר ביצוע בכנית לימוידם מסוג זה?
ליליאנה ליליאנה | 08:41  06/03/11
אין לי תשובה לשאלתך, בעצם עד כמה הנסיעות ישפיעו על הלימודים שלך, זה מאוד אישי. יש אנשים שלומדים בנסיעות. יש כאלה שעובדים תוך כדי לימודים ויש כאלה שלא. יש כאלה שנוסעים בתחבורה ציבורית ויש כאלה בפמכונית פרטית. התשובה תלויה בך.
סגור