פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רינת | 23:25  18/12/10
היי ליליאנה, אני מתעניינת בחוג לסיעוד בשערי צדק. הם מציעים מסלול בן 3 שנים שבסופו על התלמידות לפנות לאחת האונברסיטאות על מנת להשלים לתואר אחות מוסמכת. הם כנראה מכשירים עד לרמת המבחן הארצי. אשמח לשמוע את דעתך בנוגע ללמידת סיעוד בחוגים סגורים שנראה שפונים למגזרים ספציפים ועל מוסדות שבהם יש מסלול השלמה שכזה. חלומי הגדול הוא להגיע ללימודי מיילדות אך כרגע אני לא מתקבלת לאוניברסיטאות עקב תוצאה נמוכה בפסיכומטרי (511) ולכן מסלול מהסוג הזה קורץ לי. תודה , רינת.
ליליאנה ליליאנה | 12:09  19/12/10
לגבי השאלה שלך האם מומלץ ללמוד במסלול כזה - זה תלוי בהעדפות שלך. רמת הלימודים שם גבוהה, מעבר לכך, זה תלוי בך ואם תרגישי נוח ואם זה מה שאת רוצה. אם זה מתאים לך-אז לכי על זה. בכיף! לידיעתך, יש מסלולים נוספים לא אקדמים בהם לומדים עד לרמה של אחות מוסמכת. לאחר מכן, ותוך כדי עבודה כאחות מוסמכת, את יכולה להשלים לתואר. זה דווקא יתרון במובנים מסויימים. עם התעודה של אחות מוסמכת והתואר תוכלי ללמוד בקורס מיילדות ולהפוך למיילדת, כפי שאת רוצה. המסלולים הנוספים עליהם אני מספרת לך הם של שנתיים וחצי של לימודים מלאים או 3 שנים ושמונה חודשים (לסטודנטים המעונינים לעבוד ואמהות לילדים) בו לומדים מ- 8.00 עד 13.00 וכל החופשות תואמות את החופשות במשרד החינוך. בהצלחה!
ב"ה שלום, ברצוני לשמוע על המסלולים הנוספים לתואר בסיעוד שאורכים שנתיים וחצי של לימודים מלאים ועל האפשרות להשלים לתואר, ועוד דבר- האם ידוע לך שישנה אפשרות לעשות הסבה ללימודי רפואה (לתוכנית הארבע שנתית ברפואה) עם תואר ראשון בסיעוד?... תודה רבה!! =]
סגור