פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אני מעוניינת לעשות הסבה לאחיות. אודה לך אם תוכלי לתת לי המלצה על מקומות לימוד וכן מענה לשאלותי, האם יש הבדל בלימודים בין בי"ס לסיעוד? האם יש מקומות שמעדיפים להעסיק אחיות שלמדו במוסד מסויים מאשר האחרים (כמו שיש מקומות שמעדיפים להעסיק אנשים שלמדו באונ' על"פ אנשים שלמדו במכללות)? תודה רבה טל
ליליאנה ליליאנה | 14:46  09/12/10
בכל בתי הספר לסיעוד בהם מתקיימת התוכנית - התוכנית זהה לחלוטין. כל בתי הספר הם ברמה גבוהה מאוד. אם תלמדי בבית ספר לסיעוד של הכללית (מאיר, דינה או קפלן) רוב הסיכויים שתוכלי להפוך לצוות העובדים של הכללית וזה יתרון ענק.
תודה! במידה ואני הולכת ללמוד בבי"ס לסיעוד בבי"ח ממשלתי, האם גם שם מעניקים הטבות מסויימות לצוות העובדים? ושוב תודה על תשובתיך טל
דבר ראשון שחשוב לדעת יש ביקוש גבוה מאוד לאחיות אקדמאיות בכל המוסדות, לכן זה לא משנה באיזה מוסד אקדמי למדת (אוניברסיטה מכללה) דבר שני, אם התואר הראשון שלך לא בסיעוד, מומלץ לשלב מעבר ללימודי ההסבה גם לימודי תואר ראשון בסיעוד (זה חשבו מאוד לקידום בעתיד) תוכנית כזו קיימת במוסדות האקדמיים (הבדל של עוד שנת לימודים)
ליליאנה ליליאנה | 14:29  13/12/10
התואר הראשון איתו את מגיעה ללימודים הוא מוכר גם לשכר וגם ללימודי התמחות. לדעתי, עדיף בהמשך הלימודים לעשות תואר שני בסיעוד ולא לבזבז זמן, כסף ומאמץ על שנה נוספת להשלמה תואר ראשון בסיעוד. יש מלא אחיות שהתואר שלהן לא בסיעוד וזה לא מפריע בכלום. שוב, לקידום העתידי עדיף תואר שני.
סגור