פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
יוליה | 18:37  27/11/10
שלום בבקשה תעזרו לי מישהוא שמבין בעניין זה מאוד חשוב לי אני השנה מסיימת ללמוד מיכשור רפואי וברצוני להתקדם בלימודים אני מאוד רוצה ללמוד מקצוע של אחות מוסמכת,אין באפשרותי ללכת לאוניברסיתה וללמוד סיעוד 4 שנים כי הפסיכומטרי ובגרות שלי נמוך ממבוקש,יש אבל מסלול אחר :אני יכולה להשלים לתואר ראשון במכללת אריאל אחרי לימודי מיכשור רפואי ותוך שנתיים לקבל תואר ראשון-מנהל מערכות רפואיות,, ולאחר מכאן לעשות הסבה אקדמאית לאחות מוסמכת תוך שנתיים באחד מבתי הספר לסיעוד בארץ בסוף לימודי אני מקבלת תעודה של אחות מוסמכת השאילה שלי היא : האם לאחר 4 שנים שיהיה לי תואר ראשון במנהל מערכות רפואיות ותעודה של אחות מוסמכת זה ניחשב בכול בתי חולים ציבוריים ויקבלו אותי לעבודה בכול מחלקות כיאלו יש לי תואר בסיעוד,פשות יהיה לי תואר במנהל מערכות רפואיות ותעודה של אחות מוסמכת לגבי זה יש חילוקי דעות רבים בבקשה תעזרו לי סליחה על שגיות אני לא הרבה זמן יחסית גרה בארץ
ליליאנה ליליאנה | 10:07  28/11/10
תנאי הקבלה למסלול הסבת אקדמאים כוללים בין היתר תואר ראשון מוכר בארץ. המסלול להסבה אורך שנתיים וחצי של לימודים מלאים: 4-5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 16.00. התעודה המתקבלת - למי שעומד בהצלחה בכל תוכנית הלימודים - היא של אחות מוסמכת וגם אם התואר הראשון הוא בתחום אחר, את יכולה להתקבל לעבודה בכל מקום בו צריכים אחיות. איני יודעת להגיד לך אם בעוד כמה שנים התוכנית להסבת אקדמאים עדיין תהיה קיימת. כל המידע הוא נכון להיום. בהצלחה!
סגור