פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, אני בעלת תואר ראשון BA במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, מעוניינת לעשות הסבה מקצועית לתחום הסיעוד-אחות טיפת חלב, מיילדות. ממה מתחילים? היכן נערכים הלימודים? עלויות? כמה זמן הלימודים נערכים? מוכר כתואר ראשון נוסף או לימודי תואר ראשון, ואם לא מוכר כתואר ראשון, האם ניתן להמשיך לתואר שני ללא השלמות נוספות ובאילו תחומים? תודה רבה!
ליליאנה ליליאנה | 19:20  20/11/10
קודם כל את צריכה להיות אחות מוסמכת, רק לאחר מכן את יכולה ללמוד בקורסי התמחות מקצועיים לדוגמת מיילדות ולהיות מיילדת. אבל השלב הראשון הוא ללמוד לתעודה של אחות מוסמכת. כאקדמאית את יכולה להצטרף לתוכנית מקוצרת של שנתיים וחצי בהם לומדים 4-5 ימים בשבוע מ-8.00 עד 15.00. בין היתרונות של מסלול זה של הסבת אקדמאים לסיעוד: מענק בגובה 80% משכר הלימוד תמורת התחייבות לעבוד 4 שנים כאחות מוסמכת במערכת הבריאות הציבורית. יתרון נוסף: התואר שעשית במדעי החברה יוכר לך לצורך שכר וגם לצורך לימודים בקורסי התמחות.. אם תרצי ללמוד תואר שני בסיעוד - כנראה יהיה עליך לעשות השלמות. הלימודים מתקיימים בבתי ספר לסיעוד הבאים: מאיר בכפר סבא, קפלן ברחובות, דינה בבלינסון ובמספר בתי ספר נוספים. תרשמי לי אזור שאת מעוניינת ללמוד בו וארשום לך איפה הכי קרוב לך ללמוד.
תודה רבה על התשובה המפורטת. בעניין איזור המגורים-איזור פתח תקווה-כפר סבא(מאיר/בלינסון). למי עליי לפנות?
תודה רבה על התשובה המפורטת. בעניין איזור המגורים-איזור פתח תקווה-כפר סבא(מאיר/בלינסון). למי עליי לפנות?
ליליאנה ליליאנה | 20:18  21/11/10
מה קרוב לך יותר?
אשמח לקבל פנייה משניהם. (מתחתנת בעוד חודשיים, איזור המגורים-מרכז) ( : תודה רבה
ליליאנה ליליאנה | 19:52  07/12/10
עליך לפנות למזכירות בית הספר לסיעוד במאיר ובדינה.
סגור