פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דבורה | 22:10  16/10/10
שלום ליליאנה דיברנו כבר בעבר, יש לי עוד מס' שאלות בנוגע להסבת אקדמאים לסיעוד. לפי מה שקראתי,קורס ההסבה מקנה תעודה של אחות מוסמכת- האם זו הרמה הבסיסית ביותר? כדי להגיע למיילדות0 מה יהיה עליי להשלים? ותןך כמה שנים ניתן לעשות זאת? האם אין דרישה לאחיות עם תואר בסיעוד? האם זה ימקם אותי,ללא תואר בסיעוד- באופציות עבודה מוגבלות יותר בבית חולים או שזה עניין של שכר וקידום? בברכה דבורה
ליליאנה ליליאנה | 18:53  17/10/10
היי דבורה! כדי להיות מיילדת עלייך להיות אחות מוסמכת ורק לאחר מכן תוכלי ללמוד בקורס על בסיסי במיילדות. זהו קורס שאורך כשנה - יומיים בשבוע. כדי להתקבל לקורס מיילדות את צריכה להיות אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון, לא חייב להיות בסיעוד. בשנים הראשונות לא יהי הבדל אם עשית תואר ראשון בסיעוד או בתחום אחר, אבל ככל שתרצי להתקדם בתפקידים, אמליץ לך לעשות תואר שני בסיעוד. כדי ללמוד תואר שני בסיעוד עלייך לסיים את ההכשרה הבסיסית כאחות מוסמכת ולעשות מספר השלמות. כיום - לתפקידים ניהוליים זוטרים - לא נדרש תואר בסיעוד - אבל כן תואר ראשון. כאמור - לתפקידים גבוהים יותר נדרש כבר תואר שני - מבקשים שאחד מהתארים יהיה בסיעוד. התואר הראשון שיש לך עכשיו, לא משנה באיזה תחום, מזכה אותך בעניין שכר, בתנאי שאת לומדת בתוכנית של הסבת אקדמאים.
ליליאנה ליליאנה | 16:37  18/10/10
סגור