פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אלכס | 03:41  15/10/10
מהן הדרישות של משרד הבריאות כתנאי להגשת מועמדות למבחן הממשלתי לתואר אח/ות מוסמך/ת ולרישום ב"פנקס האחיות – מורשים לעסוק בסיעוד" ?
ליליאנה ליליאנה | 07:12  15/10/10
כדי להיות זכאי להיבחן בבחינת הרישום הממשלתית להסמכה בסיעוד עליך לעמוד בהצלחה בתוכנית הלימודים במלואה. מי שחותם על עמידתך בהצלחה בכל תוכנית הלימודים ומגיש אותך לבחינה הוא בית הספר לסיעוד בו למדת. מי שעובר את הבחינה הממשלתית בציון עובר נרשם בפנקס ומקבל רישיון לעסוק בסיעוד כאח מוסמך - בתנאים נוספים כגון יושר, בריאות וכאלה.
מי נותן תעודת יושר ובאיזה תנאים לא מקבלים אותה ? בעניין בריאות: איזה דרישות יש ?
מירב | 20:37  15/10/10
תעודת יושר מקבלים ממשטרה, לא נותנים - אם היה לך תיק פלילי (אומרת BY-BY לרשיון שלך) מצב בריאותי - אחות ארצית יכולה לא לאשר לך תעודה ע''פ החלטה ישית שלה (אם משהו לא נראה לה במצב הבריאותי שלך או לפי מצב הרוח שלה באותו יום ספציפי)
ליליאנה ליליאנה | 11:03  16/10/10
לגבי תעודת יושר - אם היה אי פעם תיק פלילי - הנושא נידון לגופו של עניין. לגבי הנושא הבריאותי - מה שמונע מאדם לקבל את רישיון העבודה הוא אם הוא סובל ממחלה המסכנת את בריאות הציבור. דרישה הגיונית ורצויה מאוד לאור העובדה שאותו בן אדם מקבל רישיון מהמדינה לטפל באנשים. בכל מקרה יש וועדות רפואיות שבודקות את הנושא כשמתעוררת בעיה. בשום מקרה ובשום פנים באופן זה לא מתנהל על פי מצב הרוח של האחות הראשית הארצית כפי שמירב כותבת. יש תהליכים מוסדרים שבאים להגן על בריאות הציבור. התהליך הוא רצוי ומתקיים בכל העולם המערבי בהתייחס למקצועות טיפול. מקווה שעזרתי לכן להבין את הנושא. אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות לכן.
סגור