פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ברצוני להתחיל בתוכנית הסבה לאקדמאים כבר במועד הקרוב: מספר שאלות לי אליכם 1) כיצד מתבצע תהליך הקבלה, האם ישנם מבחני כניסה או מעבר שיש לקחת. ראיון אישי ? על סמך מה מקבלים ועל סמך יכולים לשלול את הקבלה ללימודי הסבה לאחיות. 2) מהו משך הלימודים - האם אלו שנתיים וחצי רצופות או שנתיים וחצי אקדמאיות עם חופשת קיץ / חורף באמצע ? אם לדוגמא אתחיל ללמוד באפריל הקרוב - כיצד תיהיה זו שנת לימודים. 3) מה שכר הלימוד הכולל - במידה ואין מלגות דרך משרד הבריאות ? 4) האם יש תוכנית הסבה לאחיות בבית חולים וולפסון ? אם כן מה הם דרכי הגישה אליהם. יש לי שני מספרים שלהם והם בלתי ניתנים להשגה. תודה על העזרה הגדולה
ליליאנה ליליאנה | 19:55  09/10/10
1. על מנת להרשם יש ליצור קשר עם בית הספר בו אתה מעוניין ללמוד. ברוב בתי הספר מתקיימות בחינות בעברית ובאנגלית, אבל לא בכולם, יש לשאול במזכירות בית הספר. מתקיימים ראיונות קבלה בכל בתי הספר. כמובן שיש להציג תעודת של תואר אקדמי מוכר. 2. משך הלימודים הוא שנתיים וחצי רצופות, יש חודש ימים חופש באוגוסט ובחגים כמקובל. 3. ללא מילגה שכר הלימוד לכל השנתיים וחצי עומד פלוס-מינוס על 24 אלף שקל. 4. אכן בוולפסון מתקיימת התוכנית הזו והם דווקא אחד משני בתי הספר שמתחילים באפריל (וולפסון ותל השומר). כל השאר מתחילים באוקטובר. לגבי הטלפונים - להיות סבלני או לגשת לשם. בהצלחה!
Moon | 20:37  09/10/10
אבל נורא חשוב לי לדעת עניין הבחינות ותנאי הקבלה. האם יש מצבים שלא מתקבלים לתוכנית הסבה בגלל מבחנים כלשהן ?
ליליאנה ליליאנה | 07:17  15/10/10
כדי להתקבל לתוכנית עליך להיות בעלת תואר ראשון מוכר. מעבר לכך יש בתי ספר בהם מתקיימים בחינות בעברית ובאנגלית בהם נדרשת רמת סף של שפות אלה. חלק מבתי הספר גם מראיינים את המועמדים.
סימה אזולאי | 12:28  10/10/10
שלום רב לימודי הסבת אקדמאיים , מתקיימים בביה"ס האקדמי לסיעוד ע"ש א. וולפסון. הודעה על מועד פתיחה לשנת 2011 יתפרסם בקרוב. מועדי הפתיחה הם בדרך כלל :באפריל ובאוקטובר. הליך הקבלה הינו : רישום בבית הספר והטלפוים לרישום הם: 035028359 וטלפון נוסף 035028355 אישור על תואר אקדמי מוכר ושליטה בעברית משך הלימודים שנתיים וחצי קלנדריות במתכונת של 4 ימי לימוד בשבוע בדרך כלל יש חופשת קיץ בת שבועיים וחופשות בחול המועד סוכות ופסח. שכר הלימוד נקבע על ידי מנהל הסיעוד משנה לשנה ולשנה זו שכ"ל הלימוד לתוכנית כולה הוא בגובה של 19,120 ש"ח.נשמח לראותך בבית ספרנו. סימה א.
מתעניינת | 16:20  31/10/10
בהמשך לשאלות לגבי לימודי ההסבה בוולפסון, האם יש שם מעונות? ואם ידוע, מה גובה התשלום למעונות? תודה!!!
סגור