פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום, נפתחת השנה תכנית סיעוד במכללת רמה"ג שבמסגרתה לומדים את לימודי הסיעוד במשך שלוש וחצי שנים, במשך שלושה ימי לימוד. בנוסף יש אפשרות להשתלב ככוח עזר בביהח וולפסון (לא הבנתי בדיוק מה הכוונה לכוח עזר - לעזור לאחות? לנקות שירותים? :-)) התכנית נשמעת מאוד אטרקטיבית אבל רציתי לשאול האם היא מומלצת, בנוסף זוהי תהיה הפעם הראשונה שנפתחים הלימודים האלה וצריך גם לחתום על טופס שמיידע אותי על כך שיתכן והתכנית תסגר בשלב כל שהו אבל על מנת שאהיה רגועה אני אוטומטית אוכל להמשיך ללמוד באוניברסיטת חיפה והקורסים יוכרו. שאלה שניה :-) האם לאור האופציה שיש לי ברמה"ג, יהיה כדאי לחכות שנה על מנת להתחיל ללמוד באוניברסיטת בן גוריון סיעוד ? אני כרגע לומדת שם והאוירה הכללית שם מאוד מאוד נעימה, בנוסף התרשמתי שהסטודנטיות לסיעוד שם דיי מרוצות מהתכנית. סליחה על השאלה הארוכה! ותודה רבה... שירה.
ליליאנה ליליאנה | 15:18  21/09/10
כדי לקבל החלטה מושכלת עלייך לאסוף את מירב הנתונים. לפי מה שאת כותבת את כבר מכירה את היתרונות מול החיסרונות, כך שעכשיו נותר לך רק להחליט. זו החלטה לא פשוטה, אבל איני מבינה במה אוכל לעזור לך.
Bira | 15:24  21/09/10
היי ליליאנה, קודם כל תודה על התגובה הזריזה! השאלה שלי היא האם היית ממליצה ללמוד במכללה ברמה"ג? ומהי התרשמותך מלימודי הסיעוד בבן גוריון בנגב? מצד אחד ישנם לימודים שמתחילים אוטוטו מצד שני יש לי אפשרות לחכות שנה ולהתחיל ללמוד ואז לסיים את הלימודים בגיל 29 בבן גוריון, השאלה היא מה יותר טוב מה יותר איכותי מה יתן לי את מירב הכלים ואת הדרך הטובה ביותר להגיע להיות אחות. מצטערת שזה כללי.. אבל באמת שאשמח לקצת חוות דעת אישית שלך לאור ההתלבטות הענקית.
זו לא מכללת רמת גן , זו המכללה האקדמית לישראל והמסלול הוא באמת 3 ימים של לימודים ובשאר הימים עובדים בבית חולים וולפסון. כח עזר - לא מנקה שירותים למיטב ידיעתי אבל נכון שבהתחלה עושים קצת עבודות שחורות. אני ועוד חברה נסענו לבדוק את הבית חולים ודיברנו קצת עם האחיות שם והכל נראה מאוד נחמד. אני מאוד מאמינה שזה משהו שיעשה לי כסטודנטית לסיעוד רק טוב להכיר את בית החולים כבר מההתחלה באמת ולא רק בלימודים אני חושבת שזה יגרום לי להבין יותר טוב את המקצוע ואם הוא בכלל מתאים לי. בכל מקרה אפשר עוד ללמוד השנה - ההרשמה עוד לא נסגרה ושיהיה לך המון בהצלחה בבחירה שלך.
ליליאנה ליליאנה | 20:01  22/09/10
אני מכירה את החוג לסיעוד באוניברסיטת בן גוריון ויכולה להבטיח לך שהוא איכותי ביותר, מהטובים בארץ. את המכללה איני מכירה, כבר אמרתי שאין לי התנגדות אליה, רק שעדיין אני לא יכולה לחוות דעה ולהמליץ על מסלול שהוא חדש עבורם ועדין אין "קבלות".
Bira | 21:38  22/09/10
האם אני יכולה ליצור עמך קשר? :-) מייל או טלפון... מה שתרצי. אשמח קצת לדבר יותר לעומק!
שירן | 20:09  24/09/10
אני טסה לחו"ל לחופשה קצרה לפני שהאטרף מתחיל, את יכולה לרשום את המייל שלך ונהיה בקשר
Bira | 21:01  24/09/10
shirabialer@gmail.com
Bira | 14:47  25/09/10
שירן היקרה היתכן שאת טוקבקיסטית?
סגור