פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מג'די | 03:30  20/09/10
תודה ליליאנה יש לי שאלה בנושא .כל אחד שיש לו תואר בתחום מסוים יכול לעשות הסבה או להתקבל להסבה לסיעוד ? אני משלב במסלול לימודים שלי פסיכולוגיה ומדעי המדינה אם אני מחליט להמשיך עם מדעי המדינה בלבד כדי לקצר את התואר אני זכאי בלעשות הסבה לסיעוד ולא משנה מהו התואר ובאיזה תחום ? ושאלה נוספת שמתי לב שבתוכנית ההסבה יש קורסים של פסיכולוגיה שכבר עשיתי אותם ברמת אונבירסיטה והצלחתי בהם באונבירסיטה הפתוחה כולל גם את הסטטיסטיקה האם יש לי פטור מהקורסים האלה והזמן יהיה פחות משנתיים וחצי או שאני חייב לעשות אותם מחדש ?
ליליאנה ליליאנה | 17:56  20/09/10
כדי להתקבל להסבה אתה צריך להיות בוגר תואר ראשון מוכר, לא משנה מאיזה תחום. פטורים ניתנים על בסיס קריטריונים קבועים. אחד מהקריטריונים הוא שאותו מקצוע נלמד בחמש השנים האחרונות. קריטריון נוסף הוא שיש התאמה מעל 80% בתכנים וגם שהציון באותו מקצוע הוא מעל 70. אם תעמוד בקריטריונים אלה תוכל לקבל פטור על אחוז מסוים של הלימודים. אני מדגישה שהקריטריונים משתנים מפעם לפעם - כך שמה שכתוב פה זה לא הבטחה. הפטורים לא יקצרו את הלימודים שלך בכלל. ברצוני להדגיש לפניך גם את העובדה שטרם יודעים אם בשנת 2011 יהיה מימון ממשלתי לתוכנית. רק בעוד כמה חודשים נדע אם המתחילים ללמוד באוקטובר 2011 יהיו זכאים למילגה. בהצלחה!
מג'די | 03:55  21/09/10
שמת אותי בתמונת המצב
סגור