פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שלום,ליליאנה! בעלי,בן 43,לפני 20 שנה סיים 4 שנות לימוד באוניברסיטה בפקולטה לרפואה. עקב עליה לארץ הפסיק לימודים וקיבל אישור אקדמי על משך הלימודים,סתכנים,ציוני מבחנים וכו'. היום הוא רוצה על סמך לימודים אלה לעשות הסבה מקצועית לסיעוד. איך אפשר להתחיל את התהליך?
ליליאנה ליליאנה | 20:18  05/08/10
כדי ללמוד הסבת אקדמאים לסיעוד - נדרש לפחות תואר ראשון מוכר. אם אין ךו תואר - לימודים חלקיים לא יאפשרו לו ללמוד במסלול זה. אם הוא רוצה ללמוד סיעוד הוא יכול ללמוד בדרך הרגילה: 4 שנים לאח מוסמך עם תואר ראשון או שלוש שנים לאח מוסמך ללא תואר. יש תוכנית נוספת של שלוש וחצי שנים לאח מוסמך לסטודנטים עובדים, בה לומדים מ- 8.00 עד 13.00 כדי שאפשר יהי לעבוד תוך כדי הלימודים. אם תרצי מידע, אשמח לתת לכם! בהצלחה!
תודה רבה ,ליליאנה האם בגיל שלו עדיין צריך פסיכומטי? או אולי יש בית ספר לסיעוד שאפשר להתחיל ללמוד בלי פסיכומטרי? האם כשהוא יתחיל ללמוד יוכל לקבל פטורים במקצועות שכבר למד?
ליליאנה ליליאנה | 15:06  07/08/10
פסיכומטרי נדרש בכך גיל ובכל מסלול לימודים בסיעוד. פטורים על לימודים קודמים ניתן לקבל בתנאים מסויימים, בינהם שהחומר נלמד בחמש השנים האחרונות.
סגור