פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
ליטל אלון | 23:29  04/08/10
היי, ברצוני ללמוד סיעוד כבר בשנה הקרובה, ביררתי את תנאי הקבלה, באוני' העברית הם דורשים מינימום 560 בכללי בפסיכומטרי ומינימום 100 ברמת האנגלית. את יודעת האם יש מצב להתקבל אם הפסיכומטרי שלי 538 ורמת האנגלית 89? -אני מתקבלת לתכנית לימודי אחיות בשערי צדק, אבל נאמר לי שם שאני אהיה בסוף שלוש שנים "אחות מוסמכת" ולא "אחות אקדמאית"- את יודעת האם אוכל לעשות השלמה לאחות אקדמאית באוני' העברית? -איזה שאלות בד"כ שואלים בראיון? תודה רבה! ליטל אלון
ליליאנה ליליאנה | 10:28  05/08/10
לא הבנתי את השאלה הראשונה, האם כבר אמרו לך שלא התקבלת? ואם כן, את שואלת אם את יכולה להתקבל לאן? לשאלתך השנייה, אכן תוכלי להשלים לתואר ראשון בסיעוד לאחר שתסיימי את לימודייך לאחות מוסמכת. לומדים יום- יומיים בשבוע - שני סמסטרים - תוך כדי עבודה כאחות מוסמכת וכך את משלימה לתואר. אין הבדל בקבלה לעבודה בין כאלה שיש להן תואר לאלה שאין להן. לגבי הראיון - כמו תמיד - אני ממליצה לך להיות טבעית וכנה וזה יבטיח את התוצאוצ הטובות ביותר! אל תלחצי, זה ראיון רק כדי להתרשם ממך, לא יותר מזה. בהצלחה!
ליטל אלון | 20:11  05/08/10
היי לא ניסיתי להרשם, כי בבדיקה שעורכים באתר שלהם כתוב מתחת לסף הדחייה. האם כדאי לי לנסות? האם את יודעץ אם אני יכולה בסוף לימודי לאחות מוסמכת להשלים לאחות אקדמאית באוני' העברית?
ליליאנה ליליאנה | 20:27  05/08/10
אם זה המינימום שהם מבקשים לרישום - לא נראה לי שכדאי להרשם, חבל על הכסף! למיטב ידיעתי, אין בעברית השלמה לתואר ראשון, אבל כדאי לך לברר ישירות אצלם.
סגור