פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אנה | 09:15  03/08/10
בוקר טוב לכולם, אשמח לקבל תשובה והכוונה מיודעי דבר. אני אחות מוסמת , BA, קורס פ.י.ת.י , וותק של כ10 שנים בקהילה ובבהי"ח. עכשיו מתלבטת לגבי המשך הלימודים. תואר שני לא עומד על הפרק - ילדים קטנים עדיין. מעוניינת בהתמחות - התמקצעות נוספת בתחום של ילדים או מחקר. העדפה kלימודים 1-2 ימים לשבוע. היות ואני אצטרך לשלם את המחיר המלא - לא מאוד יקר. אני גרה באיזור השרון. כיצד ? איפה? מה מומלץ? איפה ניתן להשתלב לאחר מכן? מקורות מימון אפשריים - תמורת עבודה אולי? תודה מראש , יום נעים
ליליאנה ליליאנה | 15:12  03/08/10
אם כבר למדת פיתי, אין לך עוד מה ללמוד בתחום הילדים בקורסים על בסיסיים. אם את רוצה קורס על בסיסי, הלומדים אותו כפעמיים בשבוע, את יכולה לבחור תחום אחר אך שניתן לקשר אותו לתחום הילדים כגון אונקולוגיה, נפרולוגיה, בריאות הציבור וכד'. שכר לימוד של קורס על בסיסי דומה לשכר לימוד שנתי לתואר . לדעתי כדאי לך ללמוד תואר שני כי זה רק יום בשבוע והמחיר דומה לקורס על בסיסי. מחקר - לומדים רק בתואר שני אומנם יש לכללית קורס מענין בנושא מחקר הנקרא GCP . מעבר לכל אלה, את יכולה ללמוד בקורסים שונים ללימודי המשך המתקיימים בשעות אחר הצהריים בדרך כלל ומקנים זיכוי לגמול השתלמות. באזור שלך קורסים כאלה מתקיימים בכפר סבא (מאיר) ובפתח תקווה (בלינסון). אם תכווני אותי במה את בדיוק מתעניינת, אוכל לתת לך מידע מפורט יותר. בינתיים - תכנסי לאתר של בית ספר לסיעוד מאיר וגם של דינה ותעייני שם בהצעות שלהם. בהצלחה!
סגור