פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רחל דרורי | 03:52  04/07/10
אני רחל דרורי גרה בברזיל ורוצה לעשות עליה לארץ למדתי 4 שנים באוניורסיטה ואני רוצה לדעת עים אני יוכל לעבוד במיקצוע שלי כאחות
ליליאנה ליליאנה | 20:25  04/07/10
שלום רחל! יש להפריד בין שני דברים: בין התעודה של אחות מוסמכת לבין התואר האקדמי. 1. את התואר האקדמי עליך להגיש למחלקה להכרה בתארים מחו"ל במשרד החינוך הישראלי. 2. כדי לקבל הכרה בתעודה של אחות מוסמכת, עליך להגיש מסמכים למנהל הסיעוד במשרד הבריאות. המסמכים כוללים בין היתר תעודה של אחות מוסמכת, היתר לעבוד כאחות מוסמכת בחו"ל ותוכנית הלימודים המפרטת תכנים ושעות - גם עיוניות וגם קליניות. על המסמכים להיות מתורגמים לעברית וחתומים על ידי נוטוריון השולט בשתי השפות. לאחר שאת מגישה את המסמכים - בודקים במנהל הסיעוד את מידת ההתאמה של התוכנית שלמדת לתוכניית המחייבת במדינת ישראל ולפי זה מחליטים. בכל מקרה - גם אם התוכנית נמצאת מתאימה - יהיה עליך לעבור קורס קצר על נושאים שקשורים למדינה כמו חוק ומשפט, מערכת הבריאות בישראל וכו'. אם כל זה בסדר - תורשי לגשת לבחינת הרישוי הממשלתית. כולם נבחנים באותה בחינה - סטודנטים שסיימו את לימודיהם בארץ ואחיות שלמדו בחול ותעודתם הוכרה. ניתן להבחן במספר שפות. אם את עוד בברזיל, את יכולה כבר ליצור קשר עם מחלקת ההסמכה של מנהל הסיעוד במשרד הבריאות והם ינחו אותך כי יש דברים שאולי את כבר יכולה לעשות.. מצרפת לך לינק של מנהל הסיעוד, חפשי שם את המייל של מחלקת ההסמכה ותכתבי לסוזן, היא בטח תענה לך בשמחה! מקווה שזה עוזר לך ואם יש לך שאלות נוספות, אשמח לענות לך! בהצלחה!
חנית נוה | 11:41  07/07/10
חנית נוה | 11:42  07/07/10
סעעילחך
ליליאנה ליליאנה | 18:49  07/07/10
סגור