פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רנה | 14:08  20/06/10
שלוםםם:) רציתי לדעת מה ההבדל בין תואר ראשון בסיעוד לבין קבלת תעודת אחות מוסמת..? מה השוני בין התעודות ומה כול אחת מקנה לי? מה עדיף?ואיפה ניתן ללמוד מה? תודה מראש
ליליאנה ליליאנה | 15:53  20/06/10
שלום רנה! ניתן ללמוד תעודה של אחות מוסמכת ללא תואר אשון בסיעוד וניתן ללמוד לתואר אחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד. בכל מקרה את בסוף אחות מוסמכת (עם או בלי תואר). לבדיקת בתי הספר לסיעוד בהם את יכולה ללמוד - אני מצרפת לך לינק של מנהל הסיעוד. בשני המקרים את אחות מוסמכת ויכולה לעבוד ככזו. עדיף ללמוד עם תואר ראשום כי זה מאפשר אח"כ ללמוד קורסי התמחות בסיעוד וגם להתקדם בתפקידים. הלימודים עם תואר הם 4 שנים בלימודים מהבוקר עד הערב, 5 ימים בשבוע ותנאיי הקבלה כוללים פסיכומטרי ותעודת בגרות מלאה. נרשמים דרך האוניברסיטאות שמקיימים את החודים האלה. ללימודי תעודה לומדים 3 שנים ותנאיי הקבלה כוללים גם בגרות ופסיכומטרי (אך נמוך מהאוניברסיטה) יש גם תוכנית ייחודית לסטודנטים עובדים ואמאות - לומדים 5 מימים בשבוע אך מ- 8.00 עד 13.00 למשך שלוש וחצי שנים בערך. אלה הלומדים לימודי תעודה (ללא תואר) יכולים להשלים את התואר - תוך כדי עבודה כאחיות מוסמכות) בלימודים של עד יומיים בשבוע למשך 3 סמסטרים. בהצלחה!
סגור