פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
היחידים שכבר הכינו למבחן הידע הממיין ובמאה אחוזי הצלחה על תתפתו להרפתקאות - צריך לעבור את המבחן על בטוח http://www.prognosa.co.il/index.php?p=46
ליליאנה ליליאנה | 14:08  13/06/10
חבל לא לדייק כי הפורום כאן אינו פורום פירסומי. זהו פורום בו אנו מנסים לתת תשובות כמה שיותר אמיתיות על לימודים בסיעוד. פרוגנוזה הינה חברה שעוסקת באופן פרטי בהכנת סטודנטים לבחינות. המניעים הם בעיקר כלכליים. נא לתשומת ליבכם! מפרוגנוזה אבקש לא לנצל את הבמה הזאת לפירסום שאינו אובייקטיבי.
נלי | 18:14  13/06/10
מה אתה אומר! 100% הצלחה?!! אני אישית מקירה מספר אנשים ששילמו המון כסף עבור הקורס שלכם - ולא עברו מבחן! אתם סתאם מטעים אנשים ועושים כסף על השקרים שלכם!!!!
פרוגנוזה | 23:06  13/06/10
לצערי התגובות הן אישיות וממניעים אישיים
נלי | 13:03  14/06/10
תגובות אישיות - הן התגובות האמיתיות (אם לא ידעת). לצערנו - אתם פשוט מרמים אנשים ואני לא מבינה למה איזהשהו גוף מדיני לא ישים קץ לזה.
פרוגנוזה | 18:31  14/06/10
נלי | 18:57  15/06/10
אני עברי את כל המבחנים שלי ללא כל עזרה מגופים פרטיים (אני בעלת תואר שני!) - וגם משוכנעת כי אף סטודנט לא זקוק לקורסים כאלה - אתם מנצלים חרדה של אנשים לפני המבחן ולא מוסיפים כלום לידע שרכשנו במסגרת הלימודים באוניברסיטה.
פרוגנוזה | 11:30  16/06/10
לדעתך אין צורך בשום קורס ? או בקורס של פרוגנוזה ? אין צורך לאף אחד בקורס ?
דניאל | 19:56  17/06/10
להלן קישור לאתר המציג קורס מצויין (וגם זול מאוד!!!) להכנה למבחן ממיין על בסיסי לאחיות הקורס מטעם מכללת AmericanSchool - מכללה הבין לאומית המוכרת ע''י אוניברסיטאות ובתי ספר לסיעוד בארצ (לדוגמא - מעבירה קורסי אנגלית לפטור אוניברסיטאי). הקורס הוא באיכות גבוהה ביותר עם צוות רצים המנוסה ומקצועי מדרה הראשונה. המכללה גם מתחייבת על הציון שלך! איןדברים כאלה - תשקחו מהחאפרים למינהם - לכו על המובטח: טל: 1-700-700-535 http://www.medschool.co.il
כל מי שרוצה לדעת מה זה באמת חברת פרוגנוזה - לכו עם הקישור
פרוגנוזה | 09:04  21/06/10
פרוגנוזה עורכת סדנאות הכנה לקראת הבחינה הממשלתית לתואר אח/ות מוסמך/ת , לקראת הבחינה הממשלתית להתמחות מוכרת בטיפול נמרץ משולב, ולקראת מבחן הידע הממיין לקורס על בסיסי. סדנאות ההכנה נמשכות כארבעה חודשים, סדנאות טיפול נמרץ משולב נמשכות כחודשיים, והסדנה למבחן הידע הממיין נמשכת כחודש ימים. הסדנאות מקיפות את מגוון הנושאים הרלוונטים לבחינה, על פי המפרט המפורסם ע"י משרד הבריאות / מנהל הסיעוד. הסדנה מורכבת ממערכת שעות רציפה המאפשרת גרף לימוד סדור, הדרגתי ומובנה המלווה את הסטודנט עד הבחינה. ההרצאות כולן מועברות ע"י צוות רחב, רב תחומי, של מרצים מנוסים – לכל נושא מרצה נפרד, כשכל מרצה מתמחה בתחום ספציציפי : גניקולוגיה, פנימית, כירורגיה, פדיאטריה, פסיכיאטריה, רפואת חירום וכד'. ההרצאות מועברות באמצעות מצגות ממוחשבות צבעוניות הכוללות תמונות וסרטונים להמחשת הנושא, ומלוות בספרי "פרוגנוזה" המקיפים את תחומי הלימוד השונים ואת הדגשים הסיעודיים. הספרים עוברים עדכון מקיף בכל מחזור ומבוססים על הספרות המקצועית המקובלת . במסגרת הקורס מתנסה הסטודנט בפתירת שאלות בכתה תוך מגבלת זמן, בדומה למתרחש בבחינה הממשלתית, ומקבל חוברות תרגול שאלות לפתירה בבית. בסדנה נערך מבחן פתיחה ומבחן סיום בפורמט המציב במרכז את סוגיית מגבלת הזמן, תוך דגש על רמת השאלות ואיכותן . קישורית למכתבי המלצה http://http//www.prognosa.co.il/index.php?p=42
פרוגנוזב | 10:43  19/08/10
www.prognosa.co.il/index.php?p=42
סגור