פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
שרון | 05:29  31/05/10
שלום שמי שרון כרגע סיימתי תואר בניהול ובמדע המדינה אני מרגיש שאני מפספס את הייעוד שלי בחיים חלומי היה להיות אח לא הלכתי ללמוד זאת כי פחדתי מהתגובות של הסובבים אותי בדיעבד אני מודע לכך שעשיתי טעות אבל מעל נפילה באה עלייה ככה אומרים. יש לי מספר שאלות האם תואר ראשון בניהול ומדעי המדינה יוכר לי מבחינת שכר שאלה שנייה אני רוצה לעבוד מאוד עם ילדים הם אהבת חיי תמיד שאני עם ילדים אני מרגיש מעולה האם ישנה התמחות בסיעוד ילדים. שאלה 3 אני לפעמים חושב לעזוב את המדינה ולהגר קצת לחול לחסוך כסף ולחזור לארץ האם למקצות האח ישנו ביקוש שאלה רביעית האם ישנה אופציה לעבוד בארגונים רפואים בינלאומים כלומר שמעת על אחים/אחיות שעוסקות בזה תחת ארגון בינלאומי שאלה אחרונה ...בתור אחד שאצטרך לכלכל את עצמי כמה זמן נמשכת ההסבה האקדמאית אני רוצה תואר מלא בסיעוד ולא חצי תואר האם אפשר לעבוד בזמן הלימודים אשמח מאוד לקבהל תשובות לשאלותי אני מרגיש שכבר מעצם היותי בפורום הזה אני מרגיש חלום ווהרגשה מעולה תודה רבה אילינה
ליליאנה ליליאנה | 12:52  03/06/10
טוב שרון, יש לך הרבה שאלות אז אענה עליהן אחת- אחת. !. התואר שלך כן יוכר לצורכי שכר. 2. כאח מוסמך אתה יכול לעבוד בתחום הילדים וגם לעשות התמחויות שונות בתחום. 3. יש ביקוש אדיר לאחים ואחיות מוסמכים בחו"ל וגם המשכורות מצויינות. אבל אנחנו רוצים אותך פה בארץ!!! 4. כן, ישנה אופציה כזו. 5. הסבת אקדמאים הינו מסלול לימודים של שנתיים וחצי - לימודים של 4-5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 15.00. הלימודים אינטנסיביים מאוד. אם תלמד במסלול של הסבת אקדמאים לסיעוד, יש לך אפשרות לקבל מימון מדינה בגובה 80% משכר הלימוד תמורת התחייבות לעבוד 4 שנים במערכת הבריאות הציבורית (כאח מוסמך כמובן). בהצלחה!!!
סגור