פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
חסן חלבי ערישה | 16:22  16/05/10
הנני מחנכת כיתה בעלת ותק של שמונה עשרה שנים בהראת מקצוע העברית בחטיבת ביניים בנוסף שברשותי תואר m.a בייעוץ חינוכי בנוסף לתואר b.a בפסיכולוגיה וגם תעודת ורשיון הוראה בעברית ובערבית שאלתי היא:שאני מעוניינת לעשות הסבה לתחום הסיעודא יפה אני יכולה ללמוד? כמה ימים? כמה שנים? האם יפטרו אותי מקורסים שלמדתי בעבר? מפנישהנני מורה בפועל ותודה רבה
ליליאנה ליליאנה | 12:16  03/06/10
ערישה שלום! בעליתואר אקדמי מוכר יכולים ללמוד במסגרת של הסבת אקדמאים לסיעוד. זהו מסלול לימודים של שנתיים וחצי. לומדים 4-5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 15.00. הלימודים אינטנסיביים מאוד. ניתן לקבל מימון מהמדינה על 80% משכר הלימוד תמורת התחייבות לעבוד 4 שנים כאחות מוסמכת במערכת הבריאות הציבורית. לגבי פטורים - ניתנים בתנאים מסויימים ובכללם שהמקצוע נלמד ב- 5 השנים האחרונות + תנאים נוספים. אני מצרפת לך לינק של מנהל הסיעוד בו תוכלי לבדוק גם איפה ניתן ללמוד. לידיעתך יש תוכניות לימודים כאלה בבית הספר לסיעוד מאיר - כפר סבא, דינה בבלינסון ובבית הספר בבית חולים קפלן - כולם מקבוצת הכללית. בהצלחה!
סגור