פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
עדי מסיקה | 22:49  22/04/10
שלום רב, רציתי להתייעץ איתך : אני כרגע נמצאת בחופשת לידה ומתלבטת מה לעשות. למדתי 3 שנים נטורופתיה ונשארה לי עוד שנת סטאז' שהתעכבה בגלל הלידה . כעת מעוניינת או להשלים אותה עוד להרשם ללימודי סיעוד(זה מה שרציתי ללמוד מלכתחילה אבל איכשהו הגעתי לנטורופתיה). השאלות שלי הן:* האם הקורסים השונים בלימודי נטורופתיה כמו : רפואה מערבית, כימיה, פרמקולוגיה וכו תורמים לי ללימודי סיעוד מבחינת פטור?* הבנתי ממך שאמהות לא זכאות למלגה מהמדינה, איזו דרך בכל זאת יכולה לעזור בתשלום שכר הלימוד?* מדובר ב 5 ימים בשבוע עד שעות הצהריים- יש מסלול של יותר שעות פחות ימים? מהם תנאי הקבלה לאמהות? שונות? האם צריך עדיין פסיכומטרי? תודה רבה עדי
ליליאנה ליליאנה | 12:53  25/04/10
שלום לך עדי! אז ככה... א. ניתן לקבל פטור רק על מקצועות שנלמדו במסגרת תואר אקדמי ובתנאים נוספים הנקבעים על ידי בית הספר לסיעוד ומנהל הסיעוד. ב. התוכנית היחידה בה ניתן לחתום למדינה על 4 שנות עבודה כאחות בתמורה למימון של 80% משכר הלימוד - היא תוכנית של הסבת אקדמאים לסיעוד. בתוכניות אחרות - אין מילגות מדינה. מילגות אחרות - תצטרכי לברר במקום בו תלמדי. ג. בתוכנית אמהות לומדים 5 ימים בשבוע מ- 8.00 עד 13.00 וכל החופשות מותאמות לחופשות של משרד החינוך. בכל התוכניות האחרות לומדים לפחות עד 16.00 וגם מאוחר מזה. ד. תנאיי הקבלה לאמהות כוללים בין היתר: תעודת בגרות מלאה ופסיכומטרי מעל 500 . בהצלחה!
סגור