פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
רונית לתואר | 13:50  20/04/10
הי, מה שלומכם? אני צריכה את עצתכם ואשמח אם תוכלו לספק לי תשובות. 1. סיעוד מאז ומתמיד היה החלום שלי, אבל האם אפשר להסתדר עם משכורת של אחות? בלי להסתמך על בן זוג? לכמה יכולה אחות בתחילת הדרך להגיע? 2. תנאי הקבלה לא גבוהים לתואר, האם זה מעיד על הרמה של חברים ללימודים, חברים לעבודה? 3. אחרי הכל, אם היתה האפשרות לחזור, האם היתם בוחרים שוב בעיסוק? 4. סיעוד וטרינרי מעניין אותי יותר - יש ביקוש לכך, ומה מהות העבודה?
ליליאנה ליליאנה | 10:38  22/04/10
אם תעייני בדפים קודמים תוכלי למצוא תשובות לכל שאלותיך למעט הנושא של סיעוד וטרינרי כי אנחנו לא עוסקים בזה וזה לא קשור כלל ללימודי סיעוד, בהם לומדים לתואר אחות מוסמכת אקדמית.
לא רעות בכלל ראיתי שיש גם אפשרות ללמוד סיעוד וטרינרי באוניברסיטה עיברית או בשלוחה שלה בנתיים אני בכיוון הזה רוב תודות
קרן | 13:37  03/05/10
רונית אהלן, קחי עצה ממני- אני אחות מוסמכת צעירה שמחפשת כעת את דרכי בכיוון מעט אחר. אם הייתי זוכה לשמוע על הסיעוד הוטרינרי לפני תחילת לימודיי אין ספק שהייתי הולכת על הסיעוד הוטרינרי. תלכי ללמוד את מה שמושך אותך יותר ואיפה שנראה לך שבאמת תלכי עם חיוך למשמרות השונות. בכל אופן גם אני שוקלת כעת הסבה לתחום הוטרינרי :)
סגור