פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אסתר | 21:28  11/04/10
שלום לכולם! אני אמא בת 33 מאוד רוצה להתחיל לימודי סיעוד לכוון של מיילדת פרטית כן כן גם אני רוצה להיות מיילדת....עכשיו יש לי מספר מכשולים העומדים בפניי אשמח אם תוכלו לעשות לי קצת סדר בראש עדיין אין לי פסיכומטרי אך אני ניגשת ביולי ז''א שלרוב המכללות באזור הצפון כבר לא אוכל להרשם לשנת הלימודים הקרובה ואשב בבית עוד שנה השאלה היא האם כדאי לי להתחיל לימודים לתעודת אחות מוסמכת ב 3 שנים האם הסיכויים למצוא עבודה טובים??והאם יאפשרו לי להמשיך לתואר ראשון? ואם כן מה המסלול הקצר ביותר להשלמה לתואר ראשון? ואם אני אוכל להתקבל לקורס על בסיסי למיילדות אחרי שנת נסיון כמו השאר כשעדיין אין לי תואר אקדמי ביד(בזמן שאני עושה השלמה כמובן!)??או שיש העדפה מובהקת לאחיות מוסמכות עם תואר ראשון? אם מישהו מתמצא ואו עבר את אותו מסלול לימודים אשמח אם יוכל לתת פה עצה קטנה...
ליליאנה ליליאנה | 08:53  12/04/10
שלום לך אסתר! תוכלי לבחור בין מסלול אקדמי ללימודי תעודה רק לאחר שיהיה לך ציון פסיכומטרי ותדעי לאן את יכולה להתקבל איתו. אם תלמדי לימודי תעודה, תוכלי להלשים לתואר ראשון תוך 3 סמסטרים של יום-יומיים לימודים בשבוע. ללא תואר ראשון לא תוכלי אפילו להרשם לשום קורס על בסיסי. זהו אחד מתנאיי הרישום. מבחינת קבלה לעבודה - אין הבדל בין לימודי תעודה ללימודי תואר. בהצלחה!!!
סגור