פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דורית | 18:14  04/04/10
שלום רב לך אני מתעניינת בלימודים לאחיות מוסמכות ואחר כך לפנות למיילדות הבנתי שהלימודים לאחיות הם 4 שנים ועוד שנה מיילדיות( סמסטר של 9 חודשים) היום אני בת 37 ועולות לי מספר שאלות אודה לך אם תוכלי לעזור לי 1. האם זה נכון שבגילי אין צורך בברות או בפסיכומטרי? 2. האם אפשר לשלב עם הלימודים עבודה? ( אפילו בתחום שבו אני רוצה ללמוד) אודה לך על התשובות תודה דורית
ליליאנה ליליאנה | 12:40  05/04/10
לשאלותייך: 1. פסיכומטרי חייבים תמיד, בכל גיל. תעודת בגרות - פטור מגיל 30. 2. לימודים של 4 שנים לתואר אחות מוסמכת עם תואר ראשון הם לימודים מלאים מהבוקר עד שעות אחר הצהריים כ- 5 ימים בשבוע. אם את אמא לילדים קשה לי לדמיין שתוכלי גם לעבוד אך כמובן זה תלוי במערכות התמיכה שיש לך. יש מסלול לאמהות של 3 שנים ושמונה חודשים - זהו מסלול של לימודי תעודה לאחות מוסמכת (בלי תואר ראשון) ומשלימים את התואר תוך כדי עבודה כאחות מוסמכת - בלימודים של יום בשבוע. זהו מסלול מיוחד לאמהות וסטודנטים עובדים. למה? כי לומדים 5 ימים בשבוע מהשעה 8 עד 13.00 וכל החופשות מותאמות לחופשות של משרד החינוך, כלומר כל פעם שהילדים בחופש, גם את בחופש. נכון שזה יעכב אותך בשנה - שנה וחצי, אך זה יאפשר לך ללמוד ולעבוד וגם להיות בבית, נראה לי שזה הרבה יותר שפוי בשבילך. תחשבי על זה. אבל לדעתי הדבר הראשון שאת צריכה לעשות זה הפסיכומטרי כדי שתדעי אם את יכולה להתקבל ולאן, זה קודם את הבחירה של מקום הלימודים או סוג המסלול. שיהיה לך בהצלחה!
סגור