פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
דורית | 17:49  02/04/10
שלום לליאנה ברצוני ללמוד מיילדות בדקתי מעט את העניין אך לא הצלחתי להבין מספר דברים לא הבנתי איפה לומדים באיזור הדרום(בב"ש)? האם אפשר לשלב לימודים ועבודה? כמה זמן לימודים? האפ יש מלגות (אני אמא ל4) מה העליות ומה משך הלימודים? בנוספ ישנו עניין של גיל אני היום בת 37 זה לא מאוחר. אכן יש לי הרבה שאלות פתוחות אודה לך מקרב לב אם תוכלי ל עזור לי המון תודה מראש
ליליאנה ליליאנה | 16:45  04/04/10
דורית שלום! כדי להיות מיילדת עליך להיות קודם אחות מוסמכת בעלת תואר ראשון. רק לאחר מכן את יכולה ללמוד בקורס על בסיסי במיילדות. לימודים לאחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד נמשכים כ- 4 שנים. קורס על בסיסי במיילדות - בסביבות שנה-שנה וחצי (אך כאן את יכולה לעבוד כי הקורס הוא של משהו כמו יומיים בשבוע). האם זה מאוחר? לא, לדעתי זה ממש לא מאוחר. היום נשים יוצאות לפנסיה בגיל 64 אז כשתסיימי את הלימודים יהיו לך יותר מ-20 שנה לעבוד במקצוע. בעיניי זה לא מאוחר בכלל! מילגות? תלוי במסלול הלימודים, האם כבר יש לך תואר אקדמי או לא. תשלחי לי פרטים ואוכל לענות לך. בהצלחה!
סגור