פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
היום כבר כתבתי על זה שכדאי לפרט על מלגה של משרד הבריאות ולא בשיחות פרטיות עם מתעניינים כי רבים עמלו קשה כדי לקבל את התואר ראשון ושלמו כבר סכומים גבוהים למוסד הלימוד,בטוח שאין מתנות בחינם..,כמה שעות אחרי ששלחתי את ההודעה וראיתי אותה בפורום,פתאום ראיתי שמחקו אותה.חבל שזו הדרךגם במשרד הבריאות בחרו לא לגלות מה פירוט של התחייבות....הם בכלל לא עונים ולא חוזרים למתעניין.תסיקו את המסכנות בעצמכם...
יבגניה | 16:34  27/03/10
מתנצלת,קיבלתי את התשובה וגם ראיתי את הההודעה
ליליאנה ליליאנה | 20:38  27/03/10
גניה, זה לא מתפקידו של משרד הבריאות לענות על שאלות אלה. את התשובות לשאלותייך את יכולה לקבל בבית הספר לסיעוד בו תבחרי ללמוד. הם ישמחו לענות לך. אני חוזרת על זה שאין כאן טריקים, חבל שאת רואה את זה כך. אדגיש שאני לא מייצגת את משרד הבריאות ולא את אף אחד. אני מנהלת פורום ללימודי סיעוד ועונה על שאלות של מתעניינים בלימודי סיעוד מתוך הידע והניסיון הרב שלי בנושא. המטרה זה לעזור לפונים לקבל החלטות מושכלות יותר הנשענות על ידע מהימן. אף אחד לא מוחק הודעות, שאלות או פניות של מתעניינים. אני דווקא מאוד אוהבת ששואלים ומתלבטים כי זה הופך את הפורום לערני יותר ומסוגל לתת תשובות אמיתיות יותר. זו רוח הפורום. הכל מותר לשאול בצורה מכובדת. אני עונה על כל שאלה ומקווה שמצליחה לעזור לאנשים לראות את התמונה קצת יותר ברורה. אני מאחלת לך בהצלחה רבה!!!
סגור