פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
פולינה צוקרמן | 11:28  21/03/10
ליליאנה,שלום! השאלה שלי היא בנוגע למשך הלימודים ומועדי פתיחת ההרשמה.אני מאוד חוששת שלא אספיק לקבל את הזכאות לתואר עד 10/10 והבנתי שללא הזכאות לא אוכל להירשם כי אני מגישה את הסמינריון רק לקראת סוף יולי ובספטמבר יש חגים לכן אני מפחדת שלא אספיק להירשם.וברצוני לבדוק האם יש מקומות בהם מתחילים הלימודים באביב 2011. שאלה נוספת היא :מהו משך הלימודים?שנתיים או שנתיים וחצי?עכשיו עלתה לי שאלה נוספת: באילו ימים בדרך כלל לומדים? בתודה מראש, פולינה צוקרמן
ליליאנה ליליאנה | 13:30  21/03/10
פולינה שלום! זה נכון שללא אישור על זכאות לתואר לא תוכלי להרשם. דברי עם המנחה שלך בסמינריון ותסבירי לה כמה שחשוב לך לקבל את הציון בהקדם האפשרי כדי לא להפסיד שנה בלימודים. לדעתי תוכלי להרשם עדיין בספטמבר. אם לא, יש מקומות בהם מתחילים באפריל. אני מצרפת לך ךינק בו מופיעים בתי הספר השונים המקיימים את התוכנית ובאיזה מועדים הם נפתחים. כמובן שזה מתייחס ל- 2010. הלימודים נמשכים שנתיים וחצי בכל המוסדות ומתקיימים בין 4 ל-5 ימים בשבוע. משעה 8.00 עש 15.30 . בהצלחה!
סגור