פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
קרוליין ברינה | 18:01  20/03/10
נרשמתי עכשיו לשנה ראשונה באונ' ת''א הבנתי שאחריי תואר שני(שאמור לקחת שנתיים) אפשר להמשיך לדוקטורט, כמה זמן זה להמשיך לדוקטורט? מה זה אומר בדיוק? והאם אחריי שנהיים "דוקטור לסיעוד" אפשר לעבוד בבתי חולים בתור רופאה? המון תודה
ליליאנה ליליאנה | 09:55  21/03/10
לימודים לתואר אחות מוסמכת עם תואר ראשון בסיעוד: 4 שנים של לימודים מלאים לימודים לתואר שני בסיעוד: שנתיים של יומיים בשבוע. לימודים לדוקטורט: תלוי בהתמקדות המחקר שלך וכמה את משקיעה בזה. את יכולה לסיים בשנתיים וגם ב- 5 שנים, זה תלוי בהרבה גורמים. דוקטור לסיעוד אינו דוקטור לרפואה. זה תואר אחר, מקצוע אחר. אם יהיה לך תואר דוקטור לסיעוד תוכלי לשאוף לתפקידים ניהולים ומערכתיים. ברמה גבוהה. בהצלחה! ליליאנה
עם הדוקטורט העתידי לא תהיה לי התקדמות משמעותית כל כך, זה נכון? ואם אחריי התואר הראשון אבחר כן ללכת יותר לכיוון הרפואה, זה אפשרי? ומה צריך לעשות על מנת באמת להיות רופאה יום אחד?
ליליאנה ליליאנה | 09:57  23/03/10
אם את רוצה להיות רופאה, עלייך ללמוד רפואה. אם את רוצה לדעת אם יהיו לך הקלות בקבלה לרפואה, איני מתמצאת בנושא הזה, כדאי לך לדבר עם החוג לרפואה ישירות. הדוקטורט בסיעוד כן מאפשר תפקוד ברמות ניהול גבוהות מאוד, אך כמובן, כמו בכל תחום אחר, הקידום שלך לא תלוי רק בתואר האקדמי אלא בגורמים נוספים ורבים. בהצלחה!
סגור