פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אלכסנדרה חוסיד | 22:30  03/03/10
שלום, אני סטודנטית לסיעוד שנה ג' אקדמיה. רציתי לדעת מהם האופציות שלי ללימודי תואר שני בהמשך. מה אפשר ללמוד חוץ מתואר שני בסיעוד. אני יודעת שיש אפשרות ללמוד מנהל מערכות בריאות, גנטיקה, אבל רציתי לדעת אם יש עוד אפשרויות מעניינות. תודה מראש א'
ליליאנה ליליאנה | 15:43  04/03/10
אלכסנדרה שלום! בעצם את יכולה ללמוד כל מה שתרצי. כמובן שתצטרכי לעשות קורסי השלמה. רק לאחר שתחליטי מה את רוצה ללמוד לתואר שני, תוכלי לברר איזה השלמות עלייך לעשות. אם את לא מתכננת הסבה מקצועית, אני מציעה לך ללמוד סיעוד. אחות צריכה ללמוד סיעוד לדעתי, ונראה לי שזהו גם כיוון ההתפתחות המקצועית. כלומר - במהלך השנים הדרישה לתארים בסיעוד רק תלך ותגבר. אתן לך דוגמה קטנה: אחיות שרוצות ללמוד בקורס על בסיסי והתואר שלהן אינו בסיעוד - מחויבות בסמינר קליני מקדים. דוגמה נוספת: יש תפקידים שרק אחיות שלמדו סיעוד יכולות להתקבל אליהם. אני מאמינה שבחלוף השנים הדרישה הזו רק תגבר ולא תוכלי להציע את עצמך למגוון הולך וגדל של תפקידים כי העדיפות תהיה למי שלמדה סיעוד. קחי זאת בחשבון בבחירה שלך. בהצלחה!
סגור