פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
אנה | 13:25  28/02/10
שלום, אני לא כול כך יודעת איך לנסח את השאלה בלי שהיא תתפרש לא נכון. אני בת 22 ובפרשת דרכים אני אוהבת את תחום הרפואה בתאוריה(לימודים בתיכון שום דבר מעשי ) ולכן יש לי שני בחירות רנטגנולוגיה וסיעוד דברתי אם הרבה אנשים לגבי שני המקצועות ואני חושבת שסיעוד זה הבחירה הבטוחה מהשניים אבל הרבה אנשים אומרים לי שהלימודים מאוד קשים ושאני צריכה להיות אדם נורא חזק כדי לעבוד כאחות וכולם ממליצים לי רנגן. אז השאלה שלי היא ....עד כמה המקצוע הזה קשה כי לפי דעתי שני המקצועות די דומם.למה אנשים נבהלים מהמקצוע הזה?
ליליאנה ליליאנה | 19:36  01/03/10
אנה שלום! אנשים נבהלים כי לא מכירים את המקצוע לעומק. לדעתי זו הסיבה. חושבים שאחות מטפלת טיפול פיזי בחולה כשהיום זה כמעט ולא קיים ומי שעושה את הטיפול הזה אלה כוחות עזר. כבר התייחסתי בעבר עד כמה מקצוע הסיעוד הוא מרתק ומגוון. בטח הוא שונה מאוד מטכנאי רנטגן, אין מה להשוות. האחרון הוא מקצוע שבעיקרו הוא טכני וכך גם תחום העיסוק. אי אפשר להשוות כי זה כל כך שונה... בכל מקרה זו החלטה קשה ואני מאחלת לך שתבחרי את מה שהכי נכון עבורך! בהצלחה!
סגור