פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
הגר טויג | 19:15  16/02/10
ערב טוב ליליאנה, אני בת 23 מאזור המרכז ואני מאוד רוצה לילמוד סיעוד, רציתי לדעת מה המלצותייך לגבי ההכנה שלפני שנת הלימודים והראיון.האים ניתן לעבוד במהלך הלימודים? החלום שלי הוא או ליהיות אחות בפגייה או ברפואת חירום השאלה שלי זה איך מתבצעת ההכשרה והאים קיים מסלול לאנשים שהיו חובשים בצבא תודה וערב טוב הגר :)
ליליאנה ליליאנה | 09:08  17/02/10
שלום לך הגר! אני מברכת אותך על הבחירה! בעצמי היתי הרבה שנים אחות במחלקה לרפואה דחופה וזה תחום מרתק!!! גם הפגייה הוא תחום אומנם שונה אך מעניין מאוד. כדי להתמחות בתחומים אלה עלייך קודם כל להיות אחות מוסמכת וככזו את כבר יכולה לעבוד במיון או בפגייה ותוך כדי עבודה לצאת לקורסי התמחות. קיימים קורסים על בסיסיים בשני התחומים שציינת. למיטב ידיעתי אין מסלולים מיוחדים לחובשים. יש קורס חובשים באסף הרופא אך אלה לא לימודים לאחות מוסמכת. בכל מקרה אני מצרפת לך לינק של בית הספר באסף הרופא ותבררי שם. לגבי הראיון אני ממליצה לך להיות את, טבעית וכנה, אני בדעה שעם האמת זה הכי נכון! שיהי לך בהצלחה הגר!!!
סגור