פורום לימודי סיעוד

מנהלת הפורום תשמח לספק לכם מידע לגבי אפשרויות לימודי סיעוד בארץ, כמו כן מטרת הפורום היא לשמש מקום מפגש למתעניינים בתחום.
 
 
מדלן | 20:32  09/02/10
רציתי לברר לגבי לימודי סיעוד, אני בת 24, יש לי תעודה של אחות מעשית ,למדתי במוסקבה, וכבר עשיתי פה את המבחן הארצי לאחיות מעשיות ועברתי אותו, אין לי תעודת בגרות של הארץ, ועכשיו אני רוצה ללמוד תואר ראשון בסיעוד, האם תהיה לי בעיה להתקבל?
ליליאנה ליליאנה | 21:06  09/02/10
אז ככה: קודם כל את צריכה לקחת את תעודת הבגרות שלך מרוסיה למשרד החינוך כדי לקבל עליה הכרה. תתקשרי למשרד החינוך- המחלקה להערכת תארים מחו"ל והם ינחו אותך. בלי זה את לא יכולה להמשיך ללמוד, עד גיל 30 תעודת בגרות ישראלית או לחילופין תעודה בגרות מחו"ל שהוכרה על ידי משרד החינוך - חובה!!! אם יש לך את התעודה המבוקשת, יש לך כמה אפשרויות: 1. לימודים לאחות מוסמכת ותואר ראשון בסיעוד: עליך להציג תעודת בגרות ופסיכומטרי. לומדים 4 שנים מלאות. 2. ללמוד בתוכנית להסבת אחיות מעשיות לאחות מוסמכת. את צריכה תעודת בגרות ומבחן מסו"ק בציון של מעל 210 וכמובן להציג תעודה של אחות מעשית בארץ. זו תוכנית לימודים שאורכת שנתיים. 3. ללמוד 3 שנים ושמונה חודשים בתוכנית לאחות מוסמכת, ללא תואר ראשון, תנאיי הקבלה דומים לאוניברסיטה אך אך מספיק פסיכומטרי 500 + תעודת בגרות. זו תוכנית שלומדים בה מ- 8.00 עד 13.00 וכך הסטודנטים יכולים גם ללמוד וגם לעבוד. לסיכום: עומדות בפנייך הרבה אפשרויות. אני במקומך הייתי מנסה את ההסבת אחיות מעשיות לאחות מוסמכת כי זה רק שנתיים ואח"כ תוכלי להשלים לתואר ראשון בקלות יחסית ותוך כדי עבודה כאחות. אם יש לך עוד שאלות, אשמח לענות לך. שיהיה לך בהצלחה!!!
סגור